Modeme Reset Atamıyorum Yardım Lutfen!
-
Arkadaşlar biz modemi 2 kişi kullanıyoruz ve modem bende değil.markası creative ama modelini bilmiyorum.ağdan girip reboot diyorum fakat modem kendini yeniden başlatmıyo!bunu başka hangi yollarla yapabilirim program gibi bişey varmıdır?
-
Binanın şalterlerini indir kaldır :| Otomatik resetlenir sanırsam heralde yani..
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Binanın şalterlerini indir kaldır :| Otomatik resetlenir sanırsam heralde yani..
-------------------------yok hacı elektrikleri kesmek dışında bi reboot edicek bi program gibi bişi lazım modem kendi arayüzünden atmıyo çünkü..
-
reset mi atıcaksın restartmı ediceksin.
birde creative modem varmıydı yaww :S
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------reset mi atıcaksın restartmı ediceksin.
birde creative modem varmıydı yaww :S
-----------------------------restart edicem hacı reset değil.olmazmı modemide var sadece routeride var..
-
adsl bağlantısını dc edip yeniden bağlatabiliyorsan bağlat benim modemde var o özellik... böylece reboot tan kısa sürede yeni ip adresi alıyorum...
-
orbity bunu yazdı:
-----------------------------
adsl bağlantısını dc edip yeniden bağlatabiliyorsan bağlat benim modemde var o özellik... böylece reboot tan kısa sürede yeni ip adresi alıyorum...
-----------------------------işte bende modemi dc etmenin yolunu arıyorum..
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar biz modemi 2 kişi kullanıyoruz ve modem bende değil.markası creative ama modelini bilmiyorum.ağdan girip reboot diyorum fakat modem kendini yeniden başlatmıyo!bunu başka hangi yollarla yapabilirim program gibi bişey varmıdır?
-----------------------------
dostum creative hangi model?edit=pardon modeli bilmedigini yazmıssın 4 port mu yoksa combo modemmi?
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar biz modemi 2 kişi kullanıyoruz ve modem bende değil.markası creative ama modelini bilmiyorum.ağdan girip reboot diyorum fakat modem kendini yeniden başlatmıyo!bunu başka hangi yollarla yapabilirim program gibi bişey varmıdır?
-----------------------------
dostum creative hangi model?edit=pardon modeli bilmedigini yazmıssın 4 port mu yoksa combo modemmi?
-----------------------------tek portlu modem hacı + olarak tel portlu modeme yine creative router taktık bu sayede 4 port ethernet + wireless yaptık
-
dost, peki reboot yaptıgın menü modem arayüzünde "Diagnostic Test (Loopback test and Ping test), Firmware Upgrade, Reboot Modem olan yer mi baska menüdemi?
