Modeme Sızma Olabilirmi?
-
konu başlığı saçma olmuş olabilir ama olay şu
bir modem ile nete bağlanıyorum tek kablo çıkışı var yani benden başka kablolu bağlanmak söz konusu değil hup vb çoğaltıcı kullanmıyorum. fakat net inanılmaz kasıyordu bu gün modem ip si ile arayüzüne giridğimde kablolu benden başka bir pc daha bağlı idi pc adı compac dı. 2 kullanıcı gözüküyordu yani.
wireless ile giren varmı diye baktım şifre vs halletmiş olunabilirmi diye. orda kullanıcı yoktu ama ağda kablolu olarak 2 makina bağlı gözüküyordu nedir bu durum?
-
modemin içine girip arp kısmını bulup bi bak orada neler yazıyor diye.Buraya yazarsan da iyi olur bakarız
-
Kasma Türkiye genelinde de diğerini bilemeyeceğim.
-
net genel olarak sıçtı hocam.
-
bana wiireles ağımı kontrol edeceğim girişleri görebileceğim, bağlanma denemelerini yada bağlanmayı başarabilenleri görebileceğim bir program tavsiyesinde bulunabilecek var mı?
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------bana wiireles ağımı kontrol edeceğim girişleri görebileceğim, bağlanma denemelerini yada bağlanmayı başarabilenleri görebileceğim bir program tavsiyesinde bulunabilecek var mı?
-----------------------------
ben bunu kullanıyorum, tavsiye ederim: http://www.thecodeline.com/downloads/ModemWatcher/ModemWatcher.zip -
tasslehoff bunu yazdı:
-----------------------------
Kasma Türkiye genelinde de diğerini bilemeyeceğim.
-----------------------------dizileri indirmeyim torrent yüklenmiyim dedim şimdi online dizi izleyemiyorum fak ya :|
bi bilgisi olan varmı net ne zaman düzelcek :|
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
tasslehoff bunu yazdı:
-----------------------------
Kasma Türkiye genelinde de diğerini bilemeyeceğim.
-----------------------------dizileri indirmeyim torrent yüklenmiyim dedim şimdi online dizi izleyemiyorum fak ya :|
bi bilgisi olan varmı net ne zaman düzelcek :|
-----------------------------
Fak dedi fak dedi :D:D:D:D:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=efN8lXWrgDA
-
üstad sen kablo ile bağlanıyosan wireless i kapat rahatla yaa bak yeni bi haber var kanserli hücrelerin çoğalmasına birebir yardım ediyomuş wireless dalgaları ... ( bence yalanda) neyse kablolu zaten en sağlam bağlanma ve hızlı internet aracı ...
