Modemi Xp Ye Tanıtamıyorum :|...
-
selamlar arkadaşlar her zaman ki gibi bir sorun ile karşınızdayım :P =)
şu anda elimdeki pikatel marka modemi xp ye bağlamama rağmen görmüyor.
kurulum cd sini falan takıyorum ileri falan diyorum ip alınamadı falan diyor, hala tık yok :S
daha önce de bu gelmişti başıma ama o sıra bilgisayarcı bir arkadaş vardı yakınlarda ona yaptırmıştım...
şu an ubuntu live cd den bağlanıyorum ve yardımlarınızı bekliyorum =)
bu arada pc benim değil :|
-
aynı modemi kullanıyorum aynı hataları aldım şimdi driveri kaldır.
192.168.7.1 ile modemin içine gir kullanıcı adı şifre yaz.
-
biraz daha cevap gelsin hepsini not alıp deneyeyim malum live cd açılana kadar fıtık ediyor =)
sağolasın hocam bu arada =)
-
bende de aynı problem olmuştu ama kuzen uğraşıp yapmıştı,nasıl olduğunu hatırlayabilsem yazıcam da gelmiyor bi türlü aklıma :| sorunu halledince çözüm yolunu da burda belirtirsen iyi olur
-
benim eski modemde pikateldi driver kurulum yaparken yeni aygıt bulundu uyarısı çıkıyo win sihirbazımı ne
oradan önerileni seçip dewam et... öle oluyodu sanırım :| -
Muhtemel / Tahmini sorun:
192.168.7.1 Modem IP si.
Default olarak Windows'un almaya çalıştığı IP,
192.168.2.x
Modem'in IP Pool u içerisinde 192.168.2.x
Yok.
Gir elinle,
IP olarak
192.168.7.1
Ver.
//Subnet Mask: 255.255.255.0
//Default Gateway: 192.168.7.1
-
yok hocalar bunlarda çözüm değil :|
-
bişeyleri yanlış yapıyosun ama ne?
