Modemin Arayüzüne Girmem Lazım
-
arkadaşlar zyxel P-660HW-T1 v2 bir modemle nete bağlanıyorum biriyle ortak ama modem onun üzerine modemin arayüz şifresini söylemiyor benimde port açmam lazım ben bitek nete bağlanılan şifreyi biliyorum acaba yardımcı olurmusunuz herif inat etti şifreyi sölemiyor
-
kabloyla balansam felan sorun çözülürmü arkadaşlar yokmu bir bilen
-
192.168.1.1 yada 2.1 olması lazım ..
admin 1234 diye giriş yap
yada logine tıkla hocam.. olmadı modemin arkasında ufak bir delik var sivri uclu birşeyle 3 5 saniye beklet modem restlensin
adsl kullanıcı bilgilerini tekrar gir :)
sorada port açma işini halledersin
edit : VPI = 8
VCI = 35
PPPoE
bu ayarları unutma :) -
-
-
ttnet yaz şifreyi. default şifresi buydu.
Toplam Hit: 1035 Toplam Mesaj: 5
