Modemin Hattan Düşmesi(?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Slm arkadaşlar yaw nasıl anlatsam bilmiyorum.Şu amk. modemi adamı deli eder.Neyse olaya gireyim , daha önce oturduğumuz yerde modem felan kopması olmuyordu , amk. taşınınca malum adsl'yi yeni geldiğimiz yere aldırtdık.Ondan sonra sorunlar ard arda başladı zaten ilk önce paralellerden dolayı çalışmadı neyse o yapıldı felan derken şimdide hattan düşmeler çok sıklaştı.Şunuda söyleyeyim bu bağlantının olduğunu gösteren ( saatin oradaki ikondan bahsediyorum) oradaki "gelen ve giden" bayt'lar aşırı derecede fazla mesala şu an "Giden : 5.017.995 , Gelen : 68.658.219" Daha önce edindiğim bilgilere göre Türktelekomu arayarak bu sorunu halledilebilir olduğunu saptadım :) Bu gelen giden nedir? :) bunu çok olması neye maküldür ? kopmalarım neden? :S

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    kopmalarının bir çok nedeni olabilir,

    1- modeme çektiğiniz kablo çok uzun
    2- kabloda bir açıklık varsa
    3- oturduğunuz mahallede/yerde bir alt yapı çalışması yapılıyor olabilir
    4- en düşük ihtimal de pc de bir sorun olması

    gelen giden senin usb veya lan çıkışından gönderdiğin veri veya aldığın veridir.. Bu kadar fazla olması büyük ihtimalle bir hatadan kaynaklanıyordur..
    444 03 75 nolu teli arayarak birşeyler halledebilirsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    saol ertan :)

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    telefon hattında splitter yoksa ve paralel telefon kullanıyorsanız ev içinde , oturma odasında yatak odasında vsvs telefonlar varsa aynı hat üstünde splitter kullanmazsanız düşme yaşanır , splitter takıp öyle dene bir

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    deca. sana mesj yaziim derken bile düştüm. :( yok ilk başlarda sorun o paralellerdi onu hallettik , splitter zaten takılı.Şimdi neden bi türlü anlayamadım.

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    kabloları bi kontrol et derim ben
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Ethernet kartını değiştir. Modemin girişi ve çıkışını ölç.
    Ya modemin fabrikasyon hatası vardır
    Yada ethernet kartının vadesi dolmuştur.
    (Herhangi bir kısa devrede muhtemel bir olasılık.Donanımsal)


    Düz modem mi fax/modemmi a.q ?

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    modeme winnuke atıyolardır :P tahribat a bi ping at süreyi sölesene..ping süresi yüksekse netten düşersin zaten ttnet i arayıp sölersin..
Toplam Hit: 1040 Toplam Mesaj: 8