folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modemin Local IP Değişip Duruyor..



Modemin Local IP Değişip Duruyor..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    airties rt 102 modem kullaniorm.(aldigim gune lanet olsun.2 portlu,(1 i usb , diğeri ethernet).Benim kullandigim pc usbden digeri ethernetten baglanior.Simdi sorun su, w3 oyun kurabilmek icin port yonlendirmem gerekior.NAT ayarlarinda portu acarken localip istior.Fakat her pcyi actigimda localip farkli.

     ara sira 192.168.2.3 ara sira 192.168.2.2 oluyor.

     

    Bunun sebebi ne ? yada napmaliyim? 


    The king is bleeding.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    telekomun snaa verdiği ipyi kullan.tharibat anasayfasında sağ altta yazar belki holi silerse ordan fln : whatismyip.com

    tabi sekseninci portu yerel bi pcye yonlendirmediysen ... 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------

    telekomun snaa verdiği ipyi kullan.tharibat anasayfasında sağ altta yazar belki holi silerse ordan fln : whatismyip.com

    tabi sekseninci portu yerel bi pcye yonlendirmediysen ... 


    -----------------------------

    Tebrik ederim çok güzel bir yaklaşım konuya hakim olduğun belli =) zuahaha

    Kardeş 2 farklı pc bağlıyosan mecburen ip leri değişcek yoksa ip çakışması olur önlemek istiyosan TCP/IP protokollerinde ıp yapılandırmasını el ile yap sen kendıne 2.2 ver diğer makineye 2.3 ver sorun düzelir.Veya modem arayüzünden ip atamalrından yap kal sağlıcakla...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    blutarm bunu yazdı:
    -----------------------------
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------

    telekomun snaa verdiği ipyi kullan.tharibat anasayfasında sağ altta yazar belki holi silerse ordan fln : whatismyip.com

    tabi sekseninci portu yerel bi pcye yonlendirmediysen ... 


    -----------------------------

    Tebrik ederim çok güzel bir yaklaşım konuya hakim olduğun belli =) zuahaha

    Kardeş 2 farklı pc bağlıyosan mecburen ip leri değişcek yoksa ip çakışması olur önlemek istiyosan TCP/IP protokollerinde ıp yapılandırmasını el ile yap sen kendıne 2.2 ver diğer makineye 2.3 ver sorun düzelir.Veya modem arayüzünden ip atamalrından yap kal sağlıcakla...


    -----------------------------

    birden cok makina varsa modem neden kendi ipsini değiştirsin ? clientlerin ipsini değiştirir ?

    yada ben yanlışmu anladım lan :S ipsi değişen şey modem değilde pcmi ? 

    eğer pc ise dayı sne niye modeme sövüyon ?

    eğer modemse diğer dayı sen niye beni aşağılamaya çalışıyosun ? 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Kardeş sen yanlış anlamışındır..Aşağılamıyorum yanlıs anlama anladıysan kusura bakma özür dilerim.


    Burda arkadaşın anlatmak istediği 2 pc var tek modem var usb ve ethernet 2 pcyede bağlı bunlar aralarında oyun oynamak istiyor port yonlendircek ama her pc açtıgında veya modemı kapatıp actıgında local ip değişiyor buda şundan dolayı pclerde otamatik ip al diyince modem 192.168.2.2 beya 192.168.2.3 gibi ip atıyor kendisi aslında kiralama süresi vardır ama en sağlamı bu durumlarda ip yapılandırılmasının el ile yapılması şimdi anlamışındır umarım :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    blutarm bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kardeş sen yanlış anlamışındır..Aşağılamıyorum yanlıs anlama anladıysan kusura bakma özür dilerim.


    Burda arkadaşın anlatmak istediği 2 pc var tek modem var usb ve ethernet 2 pcyede bağlı bunlar aralarında oyun oynamak istiyor port yonlendircek ama her pc açtıgında veya modemı kapatıp actıgında local ip değişiyor buda şundan dolayı pclerde otamatik ip al diyince modem 192.168.2.2 beya 192.168.2.3 gibi ip atıyor kendisi aslında kiralama süresi vardır ama en sağlamı bu durumlarda ip yapılandırılmasının el ile yapılması şimdi anlamışındır umarım :)

    -----------------------------

    dostum ip yapılandırmasını elle yapılandırdığında modemin menüsünden dhcp serveri kapamazsan genelde nete giremezsin ... sadece ağa bağlanır durursun ... 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Kardeş senin kafa başka yerlerde sen tcp/ip yapınlandırmasından ip adresine modemin ipsini ver alt ağ maskesinede 255.255.255.0 ver varsayılanada modemin kendi ağ geçidini ver bişey olmaz.Sadece ip yapılandırmıyacak bütün ayarlarını yapacak...

    http://www.mcsetr.com/TCPIP/DHCP.html sen suraya az bak kal sağlıcakla
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fearlessalien
    fearlessalien's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------

    blutarm bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kardeş sen yanlış anlamışındır..Aşağılamıyorum yanlıs anlama anladıysan kusura bakma özür dilerim.


    Burda arkadaşın anlatmak istediği 2 pc var tek modem var usb ve ethernet 2 pcyede bağlı bunlar aralarında oyun oynamak istiyor port yonlendircek ama her pc açtıgında veya modemı kapatıp actıgında local ip değişiyor buda şundan dolayı pclerde otamatik ip al diyince modem 192.168.2.2 beya 192.168.2.3 gibi ip atıyor kendisi aslında kiralama süresi vardır ama en sağlamı bu durumlarda ip yapılandırılmasının el ile yapılması şimdi anlamışındır umarım :)

    -----------------------------

    dostum ip yapılandırmasını elle yapılandırdığında modemin menüsünden dhcp serveri kapamazsan genelde nete giremezsin ... sadece ağa bağlanır durursun ... 


    -----------------------------
    Ne alkası var dostum,Ne yani DHCP Server aktifken ben MAnuel IP versem net'e çıkamazmıyım diyosun? Adamım,git,araştır,öğren,ondan sonra burada yorum yap.Bu konuda bilgi sahibi olmadığın belli.DHCP Server sadece Otomatik olarak atanmış pc lere Ip dağıtır,başka bir fonksiyonu yoktur.Yani Elle IP atarsan internet'e çıkamaz diye bir durum da olamaz.Lütfen bilgisi olmayan arkadaşlar yanlış anlatımlarda bulunmasın,bilmeyen arkadaşlar da yanlış bilgilerle boşuna vakit kaybetmemiş olur.kal sağlıcakla.

    "Söz konusu vatan ise, gerisi teferruattır"
Toplam Hit: 2865 Toplam Mesaj: 8