Modemin Sorunu
-
Beyler bizim bilader şifreyi üst komşuya vermiş.Internet cok yavaştı şifreyi degiştirmem lazımdi modem girişinin şifresini unuttum için reset atayim dedim.. şimdi Driverini indirdim kurulumu yapıyorum butun herseyi tanıyor ama tekrar dene cıkıyor ve http://192.168.2.1/ ye girdim zaman ekran karsıma gelıyor ama şifreyi ne yazarsam yazayim sayfa görüntülenemiyor diyor... Bu modemi tanıtmam için eternet kablosu ilemi tanıtmam lazım ? yoksa baska bir wireless baglantısı ile bunu yapmam mumkunmu ?
-
h2run bunu yazdı
Beyler bizim bilader şifreyi üst komşuya vermiş.Internet cok yavaştı şifreyi degiştirmem lazımdi modem girişinin şifresini unuttum için reset atayim dedim.. şimdi Driverini indirdim kurulumu yapıyorum butun herseyi tanıyor ama tekrar dene cıkıyor ve http://192.168.2.1/ ye girdim zaman ekran karsıma gelıyor ama şifreyi ne yazarsam yazayim sayfa görüntülenemiyor diyor... Bu modemi tanıtmam için eternet kablosu ilemi tanıtmam lazım ? yoksa baska bir wireless baglantısı ile bunu yapmam mumkunmu ?
eğer 192.168.2.1 yazıp enterlayınca şifre ekranı geliyorsa ara baglantı tamam demektir.
modem airties mi? reseti tam attıgına emınsin değil mi? wireless şifresi sormuyor artık sana direk baglanabiliyorsun?
airties ilk modellerinde şifre yok normalde direk girişe basacaksın . sonradan bir ara şifre "1234" oldu. en son ttnetin verdiklerinde de şifre "ttnet" oldu.
-
kurulumi yaptim simdide pc wifi adimi gormuyor modem arayuzune sifre koydukdan sonra ama telefonda goruyor bu nasil is amk
-
wpa sectik acaba ondanmi wep mi yapcaktik
-
h2run bunu yazdı
wpa sectik acaba ondanmi wep mi yapcaktik
aynen bazı pc modellerinde onu yapıyor.
şunu bir dene.
aygıt yoneticisinden kablosuz bagdastırıcına çift tıkla, yukarı sekmeden "gelişmiş" de
orda wireless mode yada wireless mode selection diye bir seçenek var. 802.11b/g gibi bir kaç seçenek var onları değiştirerek bir dene. askerde komutanın pc'side aynı şekilde olmuştur bunları değiştirince düzelmişti.
olmadı şifrelemeyi değiştir. ama wep yapcaksanda /*-+ büyük küçük harf kullan ve pc kullanmadıgında modemi kapat, kırılması kolay wep şifrenin.
-
kablosuz kanal numarasını auto yada 11 den büyük bir numara yapmış olabilirsin. Bant genişliğini 20Mhz, kanal numarasını 1 yada 6 yap. Bu şekilde görmesi lazım.
