Modemleri Birbirine Bağlama
-
Merhaba arkadaşlar,elimde ttnet in vetdiği tplink modem ve asus dsl n16 modem var.Ben bu iki modemi birbirine bağlayıp (Kablosuz) sinyal gücünü arttırabilirmiyim.Sanırım acces point gibi bir işlem oluyor.
Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.Yorumlarınızı esirgemiyin lütfen :)
-
https://www.tahribat.com/forum/ikinci-kablosuz-modemi-sinyali-guclendirmek-icin-k-215122
al bak aynı konuyu ben açmıştım. adamlar yazmış napacanı.
-
PathfindeR00 bunu yazdı
https://www.tahribat.com/forum/ikinci-kablosuz-modemi-sinyali-guclendirmek-icin-k-215122
al bak aynı konuyu ben açmıştım. adamlar yazmış napacanı.
Eyvallah kardeşim 👍
-
peki ikinci modem kendi ip'sini mi yaratıyor yoksa direk aldığını mı yansıtıyor?
-
glaurung bunu yazdı
peki ikinci modem kendi ip'sini mi yaratıyor yoksa direk aldığını mı yansıtıyor?
Yok ayrı modem gibi takılıyor, ayrı wifi şifresi filan var.
