Modem(Soru)
-
bu kablosuz modemin onundeki 4 tane isigin yanmamasini istiyorum :D modemi kirmadan,bozmadan :D bi yolu mumkun mudur?
-
İçini açıp ledleri çıkart... Yok yerlerinde de kalsınlar istiyorsan, bağlantı ayaklarını sök yeter.
-
Jiqsaw bunu yazdı:
-----------------------------
bu kablosuz modemin onundeki 4 tane isigin yanmamasini istiyorum :D modemi kirmadan,bozmadan :D bi yolu mumkun mudur?
-----------------------------
lan aklıma beyaz show daki psikopat geldi amk ya :D:D sen en iyisi siyah 1 elektrik bandı cek oraya -
eğer lehim sökmeyi biliyorsan git led leri sök :D
Toplam Hit: 1641 Toplam Mesaj: 4
