Modern Warfare 3 Multiplayer Bu Hafta Sonu Bedava
-
Activision'dan yapılan açıklamaya göre Call of Duty: Modern Warfare 3'ün çoklu oyuncu modu, Steam üzerinden bu haftasonu ücretsiz olarak oynanabilecek.
26 Nİsan 2012 Perşembe günü Türkiye saatiyle 20.00'da başlayacak olan etkinlik, tüm Steam kullanıcılarının oyunun çoklu oyuncu moduna girmesine izin verecek.
Katılmak isteyen oyuncular, Steam üzerinden oyunun ön yüklemesine başlayabilirler.

-
1 mbps e düşmesem gelirdimde üşeniyorum :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------1 mbps e düşmesem gelirdimde üşeniyorum :D
-----------------------------kim dedi sana o kadar filmi indir diye :D
-
kaçırdık aq :/ evde değilim.
-
oynamak lazım :)
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------kaçırdık aq :/ evde değilim.
-----------------------------sanki oynamayı biliyon amk :D
-
alterIWneti bekliyorum ben :|
-
Akşam gelde bı ifadeni aliyim sarı :D
-
Ccaglayan bunu yazdı:
-----------------------------
Akşam gelde bı ifadeni aliyim sarı :D
-----------------------------cumartesi akşamını bekle bu gece sakarya ya yolcuyum kanka :D
-
Hee dogru tamam Cumartesi görüşürüz :D
-
YawshaAM bunu yazdı:
-----------------------------alterIWneti bekliyorum ben :|
-----------------------------AlterIWnet'e Dava açtı Activision Onlar bi halt daha yiyemez, oynayacaksan TeknoGods var aynı işi yapıyo AlterIWnet'le.
