folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Modern Warfare Multiplayer



Modern Warfare Multiplayer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek

    arkadaşlar bildiğiniz üzere bence fps olarak en iyi oyun COD serilerinde ücretsiz multiplayer oynayabilceğimiz bir yöntem var mı mw 3 mw2 mw burası farketmez COD olsun yeter 


    boş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    Hocam AlterIW ya da teknomw3 diye araştırma yaparsan her yerde resimli anlatım bulursun.

    Ben teknomw3 ile mw3 oynuyorum hatta şimdi giriyordum önce bi tahribata bakayım dedim :)

    Kolay gelsin  :)


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek

    kardeş tw  kullanıyor musun bu tekno mw3 denedim ama yapamadım  


    boş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    yok hocam kullanmıyorum, açıkcası şöyle söyliyim ilk çıktığı zaman bende biraz uğraşarak yapmıştım çook uzun zaman geçti anlat desem anlatamam yani o derece :D

    sadece teknomw3 aracılığı ile oynuyorum onu söyleyebilirim :|


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek

    peki oynanayan fazla var mı 


    boş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    bkz fourdeltaone mw2 - mw3 online oynayabilirsin hocam adamlar orjinalinden daha iyi anti hile konusunda.


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Bu dosyayı indiriyorsun oyun klasörüne atıyorsun.

    Netframework 4'ü yüklüyorsun.

    teknogods.ini dosyasını açıp nikini yazıyorsun.

    ID kısmına 9 haneli başka bir rakam sallıyorsun. (aynı ID girdiğin serverde başkasında olursa server sonradan gireni şutluyo)

    TeknoMW3.exeyi açıp ayrlarını yapıp dalıyorsun sunuculara (exeyi birazcık editlemiştim Lan game için atraksiyon olsun diye hemen lamer deme bana :D yazan adamın adını kaldırmadım)

    En önemlisi bu versiyon almanca oyun içindir localization.txt açıp germanı english yaparsan ingilizce dosyalarına sahip olan ingilizce oyunu oynayabilirsin sadece menu almanca olur localization.txt de yazdıgı için. (sendeki localization.txt ingilizceyse onu kullanabilirsin tabi daha mantıklı :D)

    en önemlisi oyununun versiyonunun 1.4.382 olması gerekiyor yoksa çalışmaz.

    İster sunucu aç arkadaşlarınla oyna, ister olan sunuculara  girip oyna. denenip tasdik edilmiştir ve onaylanmıştır :D


    instagram.com/macrlz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek

    kardeş bunu bir deneyeyim sağol 


    boş
Toplam Hit: 792 Toplam Mesaj: 8