Modern Warfare Multiplayer
-
arkadaşlar bildiğiniz üzere bence fps olarak en iyi oyun COD serilerinde ücretsiz multiplayer oynayabilceğimiz bir yöntem var mı mw 3 mw2 mw burası farketmez COD olsun yeter
-
Hocam AlterIW ya da teknomw3 diye araştırma yaparsan her yerde resimli anlatım bulursun.
Ben teknomw3 ile mw3 oynuyorum hatta şimdi giriyordum önce bi tahribata bakayım dedim :)
Kolay gelsin :)
-
kardeş tw kullanıyor musun bu tekno mw3 denedim ama yapamadım
-
yok hocam kullanmıyorum, açıkcası şöyle söyliyim ilk çıktığı zaman bende biraz uğraşarak yapmıştım çook uzun zaman geçti anlat desem anlatamam yani o derece :D
sadece teknomw3 aracılığı ile oynuyorum onu söyleyebilirim :|
-
peki oynanayan fazla var mı
-
bkz fourdeltaone mw2 - mw3 online oynayabilirsin hocam adamlar orjinalinden daha iyi anti hile konusunda.
-
Bu dosyayı indiriyorsun oyun klasörüne atıyorsun.
Netframework 4'ü yüklüyorsun.
teknogods.ini dosyasını açıp nikini yazıyorsun.
ID kısmına 9 haneli başka bir rakam sallıyorsun. (aynı ID girdiğin serverde başkasında olursa server sonradan gireni şutluyo)
TeknoMW3.exeyi açıp ayrlarını yapıp dalıyorsun sunuculara (exeyi birazcık editlemiştim Lan game için atraksiyon olsun diye hemen lamer deme bana :D yazan adamın adını kaldırmadım)
En önemlisi bu versiyon almanca oyun içindir localization.txt açıp germanı english yaparsan ingilizce dosyalarına sahip olan ingilizce oyunu oynayabilirsin sadece menu almanca olur localization.txt de yazdıgı için. (sendeki localization.txt ingilizceyse onu kullanabilirsin tabi daha mantıklı :D)
en önemlisi oyununun versiyonunun 1.4.382 olması gerekiyor yoksa çalışmaz.
İster sunucu aç arkadaşlarınla oyna, ister olan sunuculara girip oyna. denenip tasdik edilmiştir ve onaylanmıştır :D -
kardeş bunu bir deneyeyim sağol
