folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder MOM.Implementation, Version=2.0.2764.39730 Ekran Karti Sorunu



MOM.Implementation, Version=2.0.2764.39730 Ekran Karti Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Konu başlığı uzun oldu biliyorum fakat internette bu konuyla ilgili türkçe bi kaynak bulamadım.. ingilizceden de pek anlamayan benim gibiler için burası kaynak olsun istedim..

    Bilgisayarı her actigimda bu hatayla karsılasıyorum. net framework 3.5 yukledim ekran kartı driverlarını silip tekrar yukledim filan ama aynı durum..

    Ayrıca ses te yok..

    Ekran kartı vista için diye geçiyo netteki aramalarımda fakat kendi cd sinde xp driveri da mevcut onu kuruyorum değişen hiçbirşey yok..

    pc ye dün gece attım formatı..

    ATI RADEON HD PRO 2400 ekran kartı modeli.. sistem xp  sp3 güncellemeler filan tamam..

    sorunu nasıl aşarım.?


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam net framework 2 yükle virüs programı varsa yüklerken devre dışı bırak ati'nin sitesinden ekran kartının güncel driverlarını bi kontrol et .. olmadı eski sürüm varsa onu yükle |  frameyi tamemen kaldır .. sora 2 yi yükle bekliyorum cevabını

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ekran kartı surucusunu tekrar yukledim net framework 2.0 da yuklendi..

    sp3 cd sini istedi taktim.. yuklerken bazi dosyaları bulamadıgını söyledi.. hepsi dil paketleriyle ilgili.. help de,help fr gibi..

    acilistaki MOM.Implementation, Version=2.0.2764.39730  de aynı sekilde dewam ediyo.. ses te yok..

    xp cd sini forumda ki bi baslktan indirmiştim.. kendi ewimde kurdgmda hiçbir problem olmadı burda sorun yaşıyorum..

     


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    MS'den sp3 ü yeniden cek hocam büyük ihtimal bozuk elindeki ondan kaynaklanıyor olmasın ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    teşekkürler ilgin için hocam. baştan bi format denemek şart oldu..


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    rica ederim hocam olmadı pm at bi kurcalarız . (:

Toplam Hit: 2059 Toplam Mesaj: 6