Monitör De Ekran Gelmiyor?
-
bi sorundan sonra başka bi sorun oldu... bilgisayar açılırken xp nini mavi ekranı gelene kadar herşey güzel.. mavi ekran geldiği an gri bi ekran geliyor.. masa üstü arkaplanda çaışıyor.. ?? nasıl düzeltebilirim?
-
bence domuz gribi olmuş o kasa :D
şaka maka format at bence.
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=97439
siyah ekranda kalanlar için bu konu vardı.
-

windows masaüstünde bu monitörü genişlet yazısı varya... onun yanındki tiki kaldırdım sonra karardı ekran?
-
güvenli mod da başlatıp.. sistem geri yükleme yaptım.. tekrar eski haline geldi... konu silinebilir..
Toplam Hit: 917 Toplam Mesaj: 5
