Monitör Kapanıyor (Yardım)
-
nete bakıyodum.. bakarken ekran ikiye bölündü.. sonra ekran karardı.. tekrar açıldı görüntü ikiye bölündü ekran tekrar karardı.. monitör kapandı. ışığı yanıp yanıp sönüyordu.. ama kasa çalışır durumdaydı.. neden olabilir ??
-
kabloları kontrol ettin mi hacı ?
yazılımsal olabilir format dene bi belki işletim sistemin ölmüştür artık....
ekran kartında problem olabilir ...
ram'leri söküp parmağınla şöyle bi sıyır hacı ram tozlanmaları bazen yapabiliyor :/
geçmiş olsun
-
ya ekran kartı yada monitör gibi duruyo. bakmadan kesin bişeyde denemez hani.
umarım monitörün samsung 17" lcd değildir.
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
ya ekran kartı yada monitör gibi duruyo. bakmadan kesin bişeyde denemez hani.
umarım monitörün samsung 17" lcd değildir.
-----------------------------yok philips.. bide diyorumki.. monitöron içine toz dolmuşsa ondan yapabilir mi ??
-
Tüplü monitörse ve power lambası çip-çip-çip şeklinde yanıp sönüyorsa muhtemelen transistör arızasıdır. Yanan transistörü değiştirirsin olur biter
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Tüplü monitörse ve power lambası çip-çip-çip şeklinde yanıp sönüyorsa muhtemelen transistör arızasıdır. Yanan transistörü değiştirirsin olur biter
----------------------------- -
ışık yanıp yanıp sönüyorsa desteklenmeyen bi çözünürlükten de olabilir
-
tamam. tüplü monitörse beslemede sorun vardır. anlıyorsan tamir yolu görünüyor. anlamıyorsan tamirci yolu :s
