Monitör Önerileri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar mınitör alıcam lcd led işte ince oluyo ya onlardan kaç ibç olsun hangi marka olsun kararsız kaldım


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    Tavsiyem [Paran varsa]

    Sony 37 İnç [94 CM], Led

    -----

    Sony 46 İnç [117 CM], Led

     

    Yıllardır Sony Monitörüm var, birşey olmadı, ölü piksel olayınlada hiç karşılaşmadım şu zamana kadar.

     


    0100111001100101001000000110111101101100011001000111010100111111
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    otocu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tavsiyem [Paran varsa]

    Sony 37 İnç [94 CM], Led

    -----

    Sony 46 İnç [117 CM], Led

     

    Yıllardır Sony Monitörüm var, birşey olmadı, ölü piksel olayınlada hiç karşılaşmadım şu zamana kadar.

     


    -----------------------------

    neredeyse 2000 liralık monitör önermişsin farkındamısın ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    bütçe 300 tl falan 22 inç gibi bişey düşünüyorum ama az eksikte olabilir


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    otocu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tavsiyem [Paran varsa]

    Sony 37 İnç [94 CM], Led

    -----

    Sony 46 İnç [117 CM], Led

     

    Yıllardır Sony Monitörüm var, birşey olmadı, ölü piksel olayınlada hiç karşılaşmadım şu zamana kadar.

     


    -----------------------------

    neredeyse 2000 liralık monitör önermişsin farkındamısın ?


    -----------------------------

     

    Tavsiyem [Paran varsa]

     

    İngilizce falanmı konuşuyorum acaba?


    0100111001100101001000000110111101101100011001000111010100111111
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek

    bende LG e2360 var çok memnunum hem süper ince tasarım hem HDMİ DVİ analog girişleri mevcut..


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    otocu bunu yazdı:
    -----------------------------

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    otocu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tavsiyem [Paran varsa]

    Sony 37 İnç [94 CM], Led

    -----

    Sony 46 İnç [117 CM], Led

     

    Yıllardır Sony Monitörüm var, birşey olmadı, ölü piksel olayınlada hiç karşılaşmadım şu zamana kadar.

     


    -----------------------------

    neredeyse 2000 liralık monitör önermişsin farkındamısın ?


    -----------------------------

     

    Tavsiyem [Paran varsa]

     

    İngilizce falanmı konuşuyorum acaba?


    -----------------------------

    paran varsa 500-600 lük birşey alınır,

    para sıçıyorsan bu alınır, ingilizcemi konuşuyorum cart curt bıdı bıdı yapma tahribat öyle ciddi çıkışlarla sükse yapıp kendini kanıtlayacağın bir ergen ortamı değil.

    İngilizce falanmı konuşuyorum acaba?, cümleye bak amk...

Toplam Hit: 680 Toplam Mesaj: 7