Monitörle İlgili Bir Sorun..
-
Philips marka mönitör var ekranda belli belirsiz aralıklarla Attention waiting for automatic adjustment yazısı çıkıp duruyor neyin nesi bilen varmı ve monitörün menüsü falanda açılmıyor..
-
Yokmu duyan bilen??
-
Sanırım uygunsuz ekran çözünürlüğünden kaynaklanıyordu ekran çözünürlüğünü 1024*768'e ayarlarmısın?
-
Ekran çözünürlüğü dediğin gibi ayarlı, 3 senedirde aynı hiçbir sorun yoktu 2 güne kadar..
-
Neden olduğu hakkında fikri olan yokmu??
-
fabrika ayarlarina geri dondur monitoru.
bi ayari ile oynanmistirr
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------
fabrika ayarlarina geri dondur monitoru.
bi ayari ile oynanmistirr
-----------------------------Akla gelebilecek herşeyi denedim ama olmuyor 5 sn yede bir bu uyarı çıkıyor bazende saatlerce çıkmıyor..
-
goruntu ayarlarina girip yenileme yenileme seyini 75'e al
