folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Monitörler Arasındaki Performans Sorunu



Monitörler Arasındaki Performans Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar ben dizüstü bilgisayarımla normalde hd seyredemiyorum görüntüler birbirine karışıyor işlemci %100 e fırlıyor donuyor kalıyor felan ama bunu başkabir masaüstü monitörüne bağlıyınca işlemci kasmıyor hdyi çok rahatn izliyorum acaba bu neden oluyor benim normal ekranım nasıl işlemciyi bukadar kasıyor bunu nasıl düzeltirim


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    tüplü monitörler diğerlerine göre performans olarak daha verimli.olay sanırım herz olayında.dizüstlerinde yada ince monitörlerde görüntüler kasma yapıyor.ben kantır oynarken lcd monitörümü kullandığımda görüntüde hep bi titreme kasma olurdu. fps ye baktığımda lcd de 60 70 deyken tüplü her daim 100 hz.gösteriyor. cillop oluyor :D  benim anladığım bu..!


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
Toplam Hit: 535 Toplam Mesaj: 2