Monitörler Arasındaki Performans Sorunu
-
arkadaşlar ben dizüstü bilgisayarımla normalde hd seyredemiyorum görüntüler birbirine karışıyor işlemci %100 e fırlıyor donuyor kalıyor felan ama bunu başkabir masaüstü monitörüne bağlıyınca işlemci kasmıyor hdyi çok rahatn izliyorum acaba bu neden oluyor benim normal ekranım nasıl işlemciyi bukadar kasıyor bunu nasıl düzeltirim
-
tüplü monitörler diğerlerine göre performans olarak daha verimli.olay sanırım herz olayında.dizüstlerinde yada ince monitörlerde görüntüler kasma yapıyor.ben kantır oynarken lcd monitörümü kullandığımda görüntüde hep bi titreme kasma olurdu. fps ye baktığımda lcd de 60 70 deyken tüplü her daim 100 hz.gösteriyor. cillop oluyor :D benim anladığım bu..!
Toplam Hit: 535 Toplam Mesaj: 2
