Monitörü Tv Yapmak
-
tv arıza yapmıstı cok iyi geldi tekrar actım konuyu
https://www.tahribat.com/forum/monitoru-tv-yapmak-242410
sansar55 tarafından 28/Ağu/21 02:29 tarihinde düzenlenmiştir -
silerler burayı
-

-
hocam onu tv ye bağlayıp çözünürlüğü monitörün açabileceği ayara getirip öyle monitöre tak. bazı uydu alıcılar otomatik ayarlıyor ancak bazıları ayarlayamıyor. bazı uydu alıcılarında ise kumanda da çözünürlük tuşu var onunla geçiş yaparak denemen lazım. Kendi evime bir tane yaptım mutfakta kullanıyorum. Annemlerin mutfağa da yaptım. Uydu alıcının biri otomatik çözünürlük ayarı yaparken diğer yapmadı dediğim gibi tv de çözünürlüğü düşürüp öyle bağladım monitöre. Tek sıkıntım uydu alıcıdan ses alırken çınlama yapıyor onun haricinde sorunsuz kullanıyoruz.
-
Liquid bunu yazdı
hocam onu tv ye bağlayıp çözünürlüğü monitörün açabileceği ayara getirip öyle monitöre tak. bazı uydu alıcılar otomatik ayarlıyor ancak bazıları ayarlayamıyor. bazı uydu alıcılarında ise kumanda da çözünürlük tuşu var onunla geçiş yaparak denemen lazım. Kendi evime bir tane yaptım mutfakta kullanıyorum. Annemlerin mutfağa da yaptım. Uydu alıcının biri otomatik çözünürlük ayarı yaparken diğer yapmadı dediğim gibi tv de çözünürlüğü düşürüp öyle bağladım monitöre. Tek sıkıntım uydu alıcıdan ses alırken çınlama yapıyor onun haricinde sorunsuz kullanıyoruz.
monitorden ayari olmazmi bulamadım nerde
sansar55 tarafından 04/Eyl/21 23:34 tarihinde düzenlenmiştir -
riciverde by source diye secenek vardı ekran ayarında ordan buldu
