Mönitörümdeki Sorun
-
ekran kartım yandı değiştirdim bu kezde mönitörde sorun çıktı mönitörün güç dügmesine basıyorum ekran acılıyor fakat 3 veya 12 saniye sonra ekran kararıyor güğ dügmesindeki ışık yanıyor yani ekranı acık diye gösterihor fakat ekran kararık:s güc düğmesine basıp kapatıyorum tekrar basıp acıyorum ekran bu kez acılıyor fakat aynı şekilde 3 saniye yada 12 saniye sonra tekrar kararıyor. Yardım lütfen not:mönitör casper marka lcd ekrandır.
-
lcd falan mı yoksa eski tüplülerden mi? eskilerdense tüpü bitmiştir :D
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------lcd falan mı yoksa eski tüplülerden mi? eskilerdense tüpü bitmiştir :D
-----------------------------
mönitör lcd hocam -
Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.
-
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.
-----------------------------
ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım -
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.
-----------------------------
ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım
-----------------------------250-80=130 bu tutar tek bir parça için iyi bir tutardır. Geçindirecek bir aileniz yoksa size yeni bir monitör almanızı, eskisinide sahibinden.com gibi bir site üzerinden 30-40 liraya satmanızı tavsiye ederim.
-
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.
-----------------------------
ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım
-----------------------------250-80=130 bu tutar tek bir parça için iyi bir tutardır. Geçindirecek bir aileniz yoksa size yeni bir monitör almanızı, eskisinide sahibinden.com gibi bir site üzerinden 30-40 liraya satmanızı tavsiye ederim.
-----------------------------
sagol hocam önerin için zaten bunu onaramassam dediğin gibi yeni bi mönitör alcam
