folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mönitörümdeki Sorun



Mönitörümdeki Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek
    ekran kartım yandı değiştirdim bu kezde mönitörde sorun çıktı mönitörün güç dügmesine basıyorum ekran acılıyor fakat 3 veya 12 saniye sonra ekran kararıyor güğ dügmesindeki ışık yanıyor yani ekranı acık diye gösterihor fakat ekran kararık:s güc düğmesine basıp kapatıyorum tekrar basıp acıyorum ekran bu kez acılıyor fakat aynı şekilde 3 saniye yada 12 saniye sonra tekrar kararıyor. Yardım lütfen not:mönitör casper marka lcd ekrandır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    lcd falan mı yoksa eski tüplülerden mi? eskilerdense tüpü bitmiştir :D


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lcd falan mı yoksa eski tüplülerden mi? eskilerdense tüpü bitmiştir :D


    -----------------------------
    mönitör lcd hocam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek
    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.


    -----------------------------
    ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.


    -----------------------------
    ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım

    -----------------------------

     

    250-80=130 bu tutar tek bir parça için iyi bir tutardır. Geçindirecek bir aileniz yoksa size yeni bir monitör almanızı, eskisinide sahibinden.com gibi bir site üzerinden 30-40 liraya satmanızı tavsiye ederim.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek
    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba, monitörü farklı bir kasada deneyin, monitörünüzde sorun varsa monitörcüye götürmelisiniz 50-80 TL arasında bir fiyatla onarımını yapacaklardır; monitör sağlamsa problem anakartınızdadır.


    -----------------------------
    ne 80 tlmi bu sikertmeye 80 tl onarım masrafı yapcama balyozla ezer camdan aşağı atar gider 250tl verir yenisini alırım

    -----------------------------

     

    250-80=130 bu tutar tek bir parça için iyi bir tutardır. Geçindirecek bir aileniz yoksa size yeni bir monitör almanızı, eskisinide sahibinden.com gibi bir site üzerinden 30-40 liraya satmanızı tavsiye ederim.


    -----------------------------
    sagol hocam önerin için zaten bunu onaramassam dediğin gibi yeni bi mönitör alcam
Toplam Hit: 619 Toplam Mesaj: 7