folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Monitörümle Bi Sorunum Var!



Monitörümle Bi Sorunum Var!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bboy_kaya
    bboy_kaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2004
    Erkek

    Arkadaşlar, hani monitörün power tuşunun yanında böle en-boy fln ayarlamak için tuşlar varya... ben hiçbişeye basmadığım halde sanki o tuşlara basmışım gbi o ayar menusu çıkıo.. 10 snye bi oluo bu olay. ardında da control menu is locked die bi ekran çıkıo..bunu bi türlü engelleyemiyorum..bunun yüzündden bilgisayarımı kullanamaz hale geldim.. birde, o uyarı ekranında söylediği gbi o ayar menusune giremiyorum..tuşlar çalışmıyor!ltfn yardım edin!


    Love is nothing without fucking!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bboy_kaya
    bboy_kaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2004
    Erkek

    arkadaşlar, ya ltfn bi yardımm edinn!!


    Love is nothing without fucking!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Monitördeki Bahsettiğin Tuşlar Hasar Görmüş Olabilir.. Garantisi Varsa Garantiye Yolla Eğer Yoksa Bir Televizyoncuya Götür (:

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Bunun yazılımsal bir çözümü yok.

    Aldığın yere götürüp sorunu anlatman en doğru çözüm.


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 916 Toplam Mesaj: 4