Monitörümle Bi Sorunum Var!
-
Arkadaşlar, hani monitörün power tuşunun yanında böle en-boy fln ayarlamak için tuşlar varya... ben hiçbişeye basmadığım halde sanki o tuşlara basmışım gbi o ayar menusu çıkıo.. 10 snye bi oluo bu olay. ardında da control menu is locked die bi ekran çıkıo..bunu bi türlü engelleyemiyorum..bunun yüzündden bilgisayarımı kullanamaz hale geldim.. birde, o uyarı ekranında söylediği gbi o ayar menusune giremiyorum..tuşlar çalışmıyor!ltfn yardım edin!
-
arkadaşlar, ya ltfn bi yardımm edinn!!
-
Monitördeki Bahsettiğin Tuşlar Hasar Görmüş Olabilir.. Garantisi Varsa Garantiye Yolla Eğer Yoksa Bir Televizyoncuya Götür (:
-
Bunun yazılımsal bir çözümü yok.
Aldığın yere götürüp sorunu anlatman en doğru çözüm.
Toplam Hit: 916 Toplam Mesaj: 4
