Monitörümün Garipliği
-
2002 senesinde Aldığım Vestel marka 17 inç monitörüm garip hata vermeye başladı
bir oyun yükledim unlimited hunting diye daha önce oynuyordum sorun yoktu sonraları bu oyuna girer girmez tanımsız frekans menü diye yazı çıkıyor ekanda arkaplanda oyun açılıyor oyunun menüsünün sesleri geliyor ama niye direk oyuna girergirmez böyle yapıyor bilmem ve sonra düzelmiyorda bigisayarı kapatmadan evde 2 tane eşkiya birader var var bir halt yemişler ama anlayamadım
Sizce nedir? Problem -
Sadece Hunting Unlimited serilerinde mi veriyo bu hatayi?
-
Oyundan yada windowstan ekranın refresh rate sini düşür hacım biraz
-
Büyük ihtimalle oyundaki ekran çözünürlüğünü yükseltmişsindir o yüzden yüksek çözünürlüğü desteklemediği için bu hatayı veriyordur.Oyun içinden ekran çözünürlüğünü düşür düzelecektir
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece Hunting Unlimited serilerinde mi veriyo bu hatayi?
-----------------------------
Tek bu oyun yüklü diğelerini bilmiyorum
Evet Çözünürlüğü yükselttikten sonra oldu ama sonra düşürdümyine aynı
Refrehs tate biraz daha açar mısın?
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Refrehs rate biraz daha açar mısın?
-----------------------------
Toplam Hit: 976 Toplam Mesaj: 6
