Monitörünü Dokunmatik Yapmak İsteyenlere....
-
darkblood
Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
bu aparat navısıs (www.navisis.com) tarafından üretildi ama ne kadar kullanışlı olur onu da artık Türkiyeye gelince bakarız!!! :)
http://www.navisis.com/bbs/board.php?bo_table=05_notice_eng&wr_id=9
bilenle bilmeyen bir olur mu?
-
ephynal
Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
Toplam Hit: 1027 Toplam Mesaj: 2