Monochroma Çıkışını Yaptı -Türk Stüdyo Nowhere‘In Yaptığı-
-
Steamde ve playstore da çıkışını yaptı. Unity tarafından geliştirilen limboyu anımsatan güzel bir platform oyunu. Aslında dün çıkış yaptı :) Konusu açılmıştır diye düşündüm ama açılmamış :)
Türk oyun sektörü için güzel bir adım diyebiliriz bence :)
Daha önceden kickstarterda başarılı olmuştu (https://www.kickstarter.com/projects/445804219/monochroma)
Destek olmak için
http://store.steampowered.com/app/265830/
http://www.playstore.com/#!/oyun/monochroma
-
sırf yerli olduğu için hayatımda ilk defa bir oyuna para vereceğim:)
-
Keyr00t bunu yazdı
sırf yerli olduğu için hayatımda ilk defa bir oyuna para vereceğim:)
hocam zaten puanı 55 çok düşük aldı. yabancılar pek takmadı. destek olmak lazım yoksa bir yıldız daha kayacak :)
-
oyunu yıldızlık bir tarafı yok abi.Zaten oyuna hayvan gibi destek verdik. kickstarterda yanlış hatırlamıosam 80k dan fazla topladı.Oyunun komple limbo çakması demedik komsept benziyor falan dedik ama son yaptıkları iş iş değil. 20$ satış parası ne abi en azından Turkey regionı için insan daha makul bir fiyat belirler. indie platform oyunu için 40 lira kimsenin vericeginide sanmıyorum. ayrıca kickstarda 15$ dan destek verenlerinde bi anlamı olmadı oyunun çıkış parasıyla aynı olunca.
