Monotouch Hakkındaki Görüşleriniz
-
monotouchı nasıl bilirsiniz? o parayı hak ediyor mu? stabil çalışıyor mu? performans durumu nasıl ? kütüphane desteği nasıl ?
windows ortamında mac le geliştirmeyi denedim ama performans alamadım. .net yazılımcısı olarak bunla hem zamandan tasarruf ederim gibi geliyor üstüne biraz daha ekleyip mac alırsam, yeni bir dil için zaman gerekicek hemde daha fazla paradan cıkmış olucam.
ayrıca bunun içinde simülatör mevcut mu ?
-
Hocam bir demo beta cracked filan bulup kurcala istersen. dun bir ihale sartnamesinde android yazilimini c# da istiyoruz diye gordum simdi mono ile android 'e bakiyorum. guzel calisiyor. (sadece emilatorde calisiyor suan kurcaladigim.)
Toplam Hit: 649 Toplam Mesaj: 2
