folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Monotouch Hakkındaki Görüşleriniz



Monotouch Hakkındaki Görüşleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    monotouchı nasıl bilirsiniz? o parayı hak ediyor mu? stabil çalışıyor mu? performans durumu nasıl ? kütüphane desteği nasıl ? 

    windows ortamında mac le geliştirmeyi denedim ama performans alamadım. .net yazılımcısı olarak bunla hem zamandan tasarruf ederim gibi geliyor üstüne biraz daha ekleyip mac alırsam,  yeni bir dil için zaman gerekicek hemde daha fazla paradan cıkmış olucam.

    ayrıca bunun içinde simülatör mevcut mu ?  

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Hocam bir demo beta cracked filan bulup kurcala istersen. dun bir ihale sartnamesinde android yazilimini c# da istiyoruz diye gordum simdi mono ile android 'e bakiyorum. guzel calisiyor. (sadece emilatorde calisiyor suan kurcaladigim.)


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 649 Toplam Mesaj: 2