

Monster Laptop Kullanan Var Mi?Sizce Nasil Bir Marka?
-
Olumlu ya da olumsuz fikirlerinizi soylerseniz sevirim..
-
kullanmadım cevremde kullananıda görmedim..iyi bişey olsa ismi en az dell kadar duyulurdu heralde ... bilmiom ya karamasar duygular içindeyim bu konu hakkında :)
-
datronla aynıdır, zaten piyasadaki laptopların tamamına yakını 3 tane fabrikadan birinden cıkıyor...
güzel alettir, performansı yüksektir, dış kaplaması cabuk ciziliyor, ama fiyat performansı cok güzeldir...
markasıda monster fln değildir, sadece o isim yapıştırılıp satılmaktadır..
-
kasası asustur fason bi markadır biraz gürültülü calısmaktadır performansları yüksektir
-
performansı cok yuksektir. monster ın en ust modeline denk gelebilecek baska bir dizustu yoktur. alınası bir alettir
-
tam eksisözlük jargonu oldu amk :D
-
şimdi reklamlar :)
kadıköydeki focus bilgisayarda (fokusshop) üretilir bu notebook. Sahibi ilhan abidir Çok vizyon sahibi bir insandır. Bu moonster ile ilgili konustugumda zaten reklamlardada gorursunuz. oynayamadıgınız oyun olursa iade garantısı verıyor. turkıyede toplama pc den sonra toplama notebook sektorune ılk gırenlerden birisi geleceği var oyl kıytırık bır marka degıl. Cihazlarıda renenın dedıgı gıbı zaten bır kac yerden gelen parcalar ıstenıldıgı takdırde yukseltılebılıyor dıgerlerıne gore neredeyse yarı yarıya fark edıyor fıyat.
-
eğer denildiği kadar iyi bir markaysa
1499 $+ kdv fiyatı ile bu makina: http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=T72W1512 hayatta kaçmaz
ama batarya ömürleride 2 2 buçuk saat civarıymış.Neyse bana en azından 3-4 saat arası gidecek birşey lazımdı.