Monster Marka Laptop Hakkında Tavsiye
-
arkadaşlar bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz, tavsiye edermisiniz?
birde böyle bir kampanya var üniversite kampanyası bayağı bi indirim yapıyorlar sizce bu güvenilir mi? yani bu kampanyadan alırsam bir sorun çıkar mı?
-
3 lira etmez
-
PyramiD bunu yazdı
3 lira etmez
o derece kötü diyorsun yani :)
-
İş sunucusu olarak geçiyor ama ben bildiklerinden şaşma derim çünkü çevremde kimse kullanmıyor
-
3 bin çok pahalı öğrenci için -750 demiş ama 2,250.. bu bilgisayar için bence yüksek rakam
-
-
sahinka bunu yazdı
3 bin çok pahalı öğrenci için -750 demiş ama 2,250.. bu bilgisayar için bence yüksek rakam
hacı ekran kartı geforce 660m, kdv de düştüğü için fiyatı 2000 tl oluyor 17.3" hemde
-
ben de bu sıkça karşılaşılan konu için bulduğum bir yazıyı paylaşacaktım.
oku bilgilen:
http://www.enpedi.com/2011/10/markalar-hakknda.html
not: site benim değildir araştırırken buldum, ben de alacam ve asus almayı düşünüyorum bu yazıyı okuduktan sonra.
-
http://www.monsternotebook.com.tr/monster-notebook.html?opf=p1286&opr=5055
ben bunu siparis etmisyim bi bucuk ay once, 1400 liraya gelicek bakalim eyluyde.
-
Haydarberk bunu yazdısahinka bunu yazdı
3 bin çok pahalı öğrenci için -750 demiş ama 2,250.. bu bilgisayar için bence yüksek rakam
hacı ekran kartı geforce 660m, kdv de düştüğü için fiyatı 2000 tl oluyor 17.3" hemde
ivy bridge corei7 gt660m full hd 17 inch 8 gb ram 2000 lira heeer turlu eder
