Moto Gp 2008 Hakkında Yardım ?
-
Beyler aldım oyunu gayet yuklendı ama oyunda 40 dan yukarıya cıkmıo butun ayarlara baktım vıtese baktım kontollere baktım ama yok olmadı yadım ltf acıll
-
vitesten dir hacı baska ne olck :S
-
vitestir ya :) bi oyunda vites gecirme tuşunu bulamamanın nesi acildir anlamam
Toplam Hit: 806 Toplam Mesaj: 3
