Motorola Z6 Almayı Düşünüyorum
-
bu akşamüstü darty ye uğradığımda fırsat ürünü olarak gördüm 300 küsür fiyattan 130 a inmiş ve çok da hoşuma gitti o fiyata o telefon nadir bulunur aranızda kullanan arkadaşlar varsa nasıldır bir söylerlerse sevinirim :)
-
hocam ben kullandım kesinlikle tavsiye ederim mesaj atmak we telefonla konuşucaksan değişmez bir telefon fakat bluetoot kulaklıkla kullanılması gerekiyor müzik için mp çalarım war dersen kesinlikle alınması gereken bir telefon.
Toplam Hit: 1059 Toplam Mesaj: 2
