folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Motorsiklet Yakıt Tüketiminde Artış



Motorsiklet Yakıt Tüketiminde Artış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Bilişim forumunda böyle konular açarken çekiniyorum ama daha önceki motorsiklet konuma arkadaşlar çok yardımcı olmuştu.Sağosunlar hepsine tekrar teşekkür ederim.

    http://tahribat.com/Forum-Motorsiklet-Yuksek-Devirde-Tekleme-Yapiyor-189193/

    Önceki konuda Motorsikletin sorununu bulduk çok şükür.Bobin değişti, mecburen kalbiratörüde değiştirdim.Ama şimdi yakıt tüketiminde aşırı bir artış oldu.Benzinin bu kadar pahalı olduğu zamanda bu bana koyuyor açıkçası.

    Şöyle ki kalbiratör değişti ve ben 2 litre benzinle (kilometre hesabı yapıyorum) 40 - 43 kilometre yol gidiyorum.İki kez şehir içinde test ettim.Ortalama yakıt tüketimi 2 litre benzine 40 kilometre.Yani 1 litre benzinde 20 kilometre yol gidiyorum.

    Motor tamir görmeden önce 1 litre benzine şehir içinde en az 35 kilometre yol gidiyordum.Yani 2 litre benzine en az 70 kilometre yol gitmem lazım.Her litrede 15 kilometre zarardayım dostlar.

    Neden böyle olmuş olabilir ? Hava filtresi ve yağı da yeni değişti.

    Motor tamirinde değişenler.

     

    Hava filtresi kutusu ve süngeri

    Buji

    Kalbiratör

    Bobin 

    Yağ 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Sibop ayarı yaptır hocam birde devirli kullanıyormusun ondan da olur ama kaç km hızla gidiyon.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Kalbiratör sıkıntılı diyorum ben...

     


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    Sibop ayarı yaptır hocam birde devirli kullanıyormusun ondan da olur ama kaç km hızla gidiyon.

    Söylemeyi unuttum hocam tamir sırasında sibop ayarıda yapıldı.Üst kapak açıldı ve conta da değişti.Devirli kullanmadım.Test ettiğim için yavaş kullandım.

    DjBlueMaN bunu yazdı

    Kalbiratör sıkıntılı diyorum ben...

     

     

    Daha yeni değişti ama hocam.Olur mu ki ? 

    CyberAngel tarafından 06/Mar/14 23:52 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Sibop ayarı yaptır hocam birde devirli kullanıyormusun ondan da olur ama kaç km hızla gidiyon.

    Söylemeyi unuttum hocam tamir sırasında sibop ayarıda yapıldı.Üst kapak açıldı ve conta da değişti.Devirli kullanmadım.Test ettiğim için yavaş kullandım.

    DjBlueMaN bunu yazdı

    Kalbiratör sıkıntılı diyorum ben...

     

     

    Daha yeni değişti ama hocam.Olur mu ki ? 

    Yeni takılan parçalarda bazen sıkıntılı çıkabiyor,bu arada eksoz dan çıkan duman rengine dikkat ettin mi...Artma veya renk değişikliği var mı?


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    DjBlueMaN bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Sibop ayarı yaptır hocam birde devirli kullanıyormusun ondan da olur ama kaç km hızla gidiyon.

    Söylemeyi unuttum hocam tamir sırasında sibop ayarıda yapıldı.Üst kapak açıldı ve conta da değişti.Devirli kullanmadım.Test ettiğim için yavaş kullandım.

    DjBlueMaN bunu yazdı

    Kalbiratör sıkıntılı diyorum ben...

     

     

    Daha yeni değişti ama hocam.Olur mu ki ? 

    Yeni takılan parçalarda bazen sıkıntılı çıkabiyor,bu arada eksoz dan çıkan duman rengine dikkat ettin mi...Artma veya renk değişikliği var mı?

    Yok hocam duman çıktığını bile görmedim :) Yarın bir kontrol ederim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    "KARBÜRATÖR"  abi iki konudur söylüyorum bunu. Karbüratör. kalbilatör ne ya? Kaynak için tıklayın

     

    karbüratörün değişti, peki ayarını yaptırdın mı? Yakıt/hava oranını düzenleyen karbüratördür. Daha önemlisi, jigle açık mı? jigle açıksa zengin karışım yakıyorsundur, jigleni kapatmayı dene. (Yuvarlak çekilebilen birşey, çekili durumdaysa jigle açıktır.)


    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bendeki scooter full gazda (95-125 km/h) 1 litre benzinle 27 kilometre gidio

    bence senin normal hoca

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    SweetyVolty bunu yazdı

    "KARBÜRATÖR"  abi iki konudur söylüyorum bunu. Karbüratör. kalbilatör ne ya? Kaynak için tıklayın

     

    karbüratörün değişti, peki ayarını yaptırdın mı? Yakıt/hava oranını düzenleyen karbüratördür. Daha önemlisi, jigle açık mı? jigle açıksa zengin karışım yakıyorsundur, jigleni kapatmayı dene. (Yuvarlak çekilebilen birşey, çekili durumdaysa jigle açıktır.)

    Hocam sen bu kalbiratör kelimesine niye bu kadar takıldın.Alt tarafı tek bir kelimeyi yanlış yazıyorum.Türkçemizi düzgün konuşalım, düzgün yazalım olayına eyvallahta benim burada yaptığım hata "ethepiyhaty yhoqtuy, dily faadir zadecenq" gibi güzel Türkçemizi sikip atmak değil ki ? (Bak zikip derdim normalde).O yüzden bu kadar üzerinde durmaya gerek yok.Karbüratör demeye dikkat ederiz senin güzel hatırna canım kardeşim...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDCouRaGe
    MaDCouRaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    Hocam karbüratörün orjinal mi yada ayarı tam olarak yapıldımı bunu bi kontrol et.

    Taktığın parçalar sıfır değil ise onlarıda elden geçir.


    NORMALİDE BİZİ BULMAZ Kİ
Toplam Hit: 925 Toplam Mesaj: 10