Mouse Problemi
-

Arkadaşlar elimde wireless optical mause var.. Geçen mause yere düştü ve ortasındaki joistiği kafa yedi :b sitelere filan girince sürekli aşağı yukarı çıkartıyo beni deli ediyo ben onun komutunun iptal olmasını istiyorum nasıl yaparız? Yani o hiç yokmuş gibi olucak :B denetim masasından biraz kurcaladım hatta komut kısmını disable yaptım ama hala çalışıyor nasıl yaparız ?=
-
içini açıp sökebilirsin
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
içini açıp sökebilirsin
-----------------------------düşündüm aslında ama daha modern bi çözümü vardır diye bide müridlere danışim dedim :D
-
tek çare sökecen joistiğin balansı bozulmuştu düzeltecen olcak heralde yapabilirsin :D milimetrik olcak ama nese
-
bu şekilde eziyet çekmektense sök gitsin mürit lerin dediği gibi.. fifty fifty ya çalışır yahep bozulur hiç olmazsa eziyet çekmezsin
-
sök gitsın ya bende söktüm mause bozuldu :P wireles mause almayın szie tavsiyem 43 dolar verdim a4 e bozuldu :D
Toplam Hit: 817 Toplam Mesaj: 6
