Movie Maker Tarzı Program Arıyorum.
-
sa arkadaslar az önce corel video studio pro x2 ile slayt yapmaya basladım canımı sıktı uyuz oldum pek bi işlev göremedim.. kaldırdım simdi baska programlar arıyorum sizde önerirseniz sevinirim.. hızlı pratik ve güzel sonuç veren bir program arıyorum :)
-
Hızlı pratik diyorsan Proshow..
Profesyonel diyorsan Sony Vegas..
-
bende zamanında Movie Maker Tarzı Program Arıyordum
sonra movie maker kullandım :D
-
Ulead VideoStudio = bir araştır istersen
-
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
Ulead VideoStudio = bir araştır istersen
-----------------------------ilk mesajda demiş corel olmadı diye
(ulead artık corel in) -
BURAK_X bunu yazdı:
-----------------------------
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
Ulead VideoStudio = bir araştır istersen
-----------------------------ilk mesajda demiş corel olmadı diye
(ulead artık corel in)
-----------------------------hı evelde var nette ikisi aynı çatı altında çıkıyor gibime geldi
-
ulead iyi değil işte . artık corelin olmus arkadasın dediği gibi. neticede alternatiflere açığım.. farklı programlar da bekliyorum. . önerilenleri indiriyorum..
-
http://www.4shared.com/account/file/oaxFFzDw/PStory.html
buyur hocam güzel basit ve kullanışlı bir program. resim geçişleri falan baya kaliteli güzel.
