folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Movie Maker Tarzı Program Arıyorum.



Movie Maker Tarzı Program Arıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    sa arkadaslar az önce corel video studio pro x2  ile slayt yapmaya basladım canımı sıktı uyuz oldum pek bi işlev göremedim.. kaldırdım simdi baska programlar arıyorum sizde önerirseniz sevinirim..  hızlı pratik ve güzel sonuç veren bir program arıyorum :)  


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Hızlı pratik diyorsan Proshow..

    Profesyonel diyorsan Sony Vegas..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bende zamanında Movie Maker Tarzı Program Arıyordum

    sonra movie maker kullandım :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    Ulead VideoStudio = bir araştır istersen


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    can498 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulead VideoStudio = bir araştır istersen


    -----------------------------

    ilk mesajda demiş corel olmadı diye
    (ulead artık corel in) 


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    BURAK_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    can498 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulead VideoStudio = bir araştır istersen


    -----------------------------

    ilk mesajda demiş corel olmadı diye
    (ulead artık corel in) 


    -----------------------------

    hı evelde var nette ikisi aynı çatı altında çıkıyor gibime geldi

     


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    ulead iyi değil işte . artık corelin olmus arkadasın dediği gibi.   neticede alternatiflere açığım..  farklı programlar da bekliyorum. .  önerilenleri indiriyorum..


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byugr
    byugr's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2008
    Erkek

    http://www.4shared.com/account/file/oaxFFzDw/PStory.html

    buyur hocam güzel basit ve kullanışlı bir program. resim geçişleri falan baya kaliteli güzel.


    Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında.
Toplam Hit: 1574 Toplam Mesaj: 8