Mozilla İconunu Değiştirmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek

    Arkadaşlar selam;

     

     Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor 

     

    yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı

     

    işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum

     

     


    ..::GVN::..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Walla firefoxa baktım 22 farklı icon var exenin içinde, onları tek tek değiştirmeyi denersen yaparsın, resource hacker programını kullan...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    rene hocam program kurmam zaten imkansız nerden ulaşıcam o baktığın iconlara?

    ..::GVN::..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sağ tuş -> özellikler -> simge değiştir.

    buradan bi yerden olması lazım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    :) tşk ederimde ordaki ikonlar yine mozillanın ikonları

    ..::GVN::..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    gözat felan vardır illa ki, ie yi seç olur sanırım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    rene'nin dediği gibi reshack ile simgelerini değiştirdim, öncekini yedek al am, değiştirdiğim ver. 3.0.5

    mozilla.exe'yi firefox.exe  olarak adını değiştir buraya at "C:\Program Files\Mozilla Firefox\"
    http://www.speedyshare.com/390347871.html

    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alien
    alien's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2008
    Erkek
    Sağ tıkla ozellikler de- kısayol sekmesine gel -simge değiştir de- gözat a tıkla- c: program files /internet exporer klasörüne gel- iexporer e tıkla -aç de orda simgeler gelicek onlardan istediğini seç...

    az veren candan çok veren aids olur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    gvn666 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar selam;

    Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor 

     yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı

    işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum

     -----------------------------

    sen microsoftta mı çalışıyon lo yoksa :| firefoxa kim gıcık ki hayırdır..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    gvn666 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar selam;

    Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor

    yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı

    işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum

    -----------------------------

    sen microsoftta mı çalışıyon lo yoksa :| firefoxa kim gıcık ki hayırdır..


    :)))

    Ben de firefox a gicik olmaya basladim cpu nun anasini aglatiyo yeni google chrome 2.0 cikarmis baktim firefoc ta safari de opera da ne var sa koymuslar mahrum etmemisler.heralde bende 2005 ten beri kullandigim firefox u birakacam gibi.Ustteki vatandas chrome kullansin oda iconu degisememis nasil degistirememisse.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
Toplam Hit: 2428 Toplam Mesaj: 10