Mozilla İconunu Değiştirmek
-
Arkadaşlar selam;
Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor
yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı
işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum
-
Walla firefoxa baktım 22 farklı icon var exenin içinde, onları tek tek değiştirmeyi denersen yaparsın, resource hacker programını kullan...
-
rene hocam program kurmam zaten imkansız nerden ulaşıcam o baktığın iconlara?
-
sağ tuş -> özellikler -> simge değiştir.
buradan bi yerden olması lazım.
-
:) tşk ederimde ordaki ikonlar yine mozillanın ikonları
-
gözat felan vardır illa ki, ie yi seç olur sanırım.
-
rene'nin dediği gibi reshack ile simgelerini değiştirdim, öncekini yedek al am, değiştirdiğim ver. 3.0.5
mozilla.exe'yi firefox.exe olarak adını değiştir buraya at "C:\Program Files\Mozilla Firefox\"
http://www.speedyshare.com/390347871.html -
Sağ tıkla ozellikler de- kısayol sekmesine gel -simge değiştir de- gözat a tıkla- c: program files /internet exporer klasörüne gel- iexporer e tıkla -aç de orda simgeler gelicek onlardan istediğini seç...
-
gvn666 bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar selam;
Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor
yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı
işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum
-----------------------------
sen microsoftta mı çalışıyon lo yoksa :| firefoxa kim gıcık ki hayırdır..
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------gvn666 bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar selam;
Belki çözümü basit ama bilmediğimden soruyorum mozillanın altta araç çubuğunda gözüken iconunu explorer iconuyla değiştirmem gerekiyor
yani simge durumuna küçülttüğümde kimse benim mozilla kullandığımı anlamamalı
işyerinde önemli ve acil bir husus yardım bekliyorum
-----------------------------
sen microsoftta mı çalışıyon lo yoksa :| firefoxa kim gıcık ki hayırdır..
:)))Ben de firefox a gicik olmaya basladim cpu nun anasini aglatiyo yeni google chrome 2.0 cikarmis baktim firefoc ta safari de opera da ne var sa koymuslar mahrum etmemisler.heralde bende 2005 ten beri kullandigim firefox u birakacam gibi.Ustteki vatandas chrome kullansin oda iconu degisememis nasil degistirememisse.
