folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Mozilla Kendi Kendini Yuzlerce Kere Aciyor!



Mozilla Kendi Kendini Yuzlerce Kere Aciyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Merhaba arkadaslar,

     Dun netten birseyler indirdim. Bugun de birden mozilla'yi acarken alet kafayi yedi ve kendi kendine mozilla yuzlerce sayfa acti. Ancak task manager'dan girip .exe'sini kapatinca durdurabildim.

     Mozillayi sildim, tekrar yukledim tekrar bir kere acinca yuzlerce kez kendi kendine acildi?

    Bunun nedeni nedir? Basit bir bug mi bu, yoksa virus filan mi bulasti acaba? Yardimci olursaniz sevinirim, simdiden tesekkurler.... 


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Opera Kullan izinsiz pencereleri kendı oto olarak engellıyo :))) opera rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    Opera Kullan izinsiz pencereleri kendı oto olarak engellıyo :))) opera rules
    -----------------------------

    konuyu saptırmayalım adam firefox kullanmak istio :P

    hocam bug falan olacaganı sanmıyorurom 2.0.0.13 stabil surumu mu indirdin yoksa beta mı ?

    bence bi antivirus taraması yap bişiler cıkabilir  


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    cok ilginc bir sekilde kendi kendine gecti problem...

    ilginc...


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    jerry bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok ilginc bir sekilde kendi kendine gecti problem...

    ilginc...


    -----------------------------

    galiba senin mause tuşu takılı kaldı ondan olmuşdur :P

    neyse hocam kolay gele 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexelebek
    alexelebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    ayni sorun bende de oldu, defalarca yeniden sildim, yukledim. Ama ne oldugunu anlamadigim bir sebepten degisik zamanlarda ayni sorun oldu. Bende tamamen kaldirdim makinadan, simdi safarideyim...Haaa safari deyince; bu tarayici harbiden cok hizli, digerlerinden kullanim olarak farkliliklari var, onlarin da nerede nasil kullanilacagini ogrendiginde kullanimi keyfli olur, istersen bir dene...

    Another day another death another sorrow another breath...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bende maillere bakarke oluyordu genelde ama artık bu aralar olmuyo

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
Toplam Hit: 2020 Toplam Mesaj: 7