Mozilla Yardım
-
Arkadaşlar ben mozilla firefoxu güncelleştirdiğimden beridir birden fazla sekme açıp kapattığımda diğer oturumda sekmeler yüklenmiyor.bunun yerine hep google.com ve mozillayı güncel tuttuğunuz için teşekkür ederiz sayfası gözüküyor napabilirim şimdi
-
kaldırıp yeniden yüklemeyi denedinmi ?
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
kaldırıp yeniden yüklemeyi denedinmi ?
-----------------------------evet denedim ama olmuyor
-
gereksiz ve fazla eklenti varsa kaldır ve firefox ayarlarının tümünü varsayılan olarak ayarla. Tarayıcını kapat tekrar aç
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
gereksiz ve fazla eklenti varsa kaldır ve firefox ayarlarının tümünü varsayılan olarak ayarla. Tarayıcını kapat tekrar aç
-----------------------------ayarları sıfırladım
3 tane eklenti vardı
.net framework asistant
image zoom
imacros
imacros u kaldırdım
işe yaramıyor.
-
Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.
Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.
Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D
-----------------------------
Opera kullanarak kurtulabilirsin :)
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.
Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D
-----------------------------araclar- secenekler- sekmeler- -- cok sayıda sekme actığımda yavaslatacağı zaman beni uyar -- clikle yada clikleme bende cliksiz sende öyle yap :)
@harlemxxx
oralarda hiç clik yokmu hani ie7 kurduğumuzdada bişeyi clikleyene kadar seni hep o sayfaya atıyor ya onun gibi :|
-
2 oturumda ayrı ayrı güncelleştirmeye çalışsana bi
yetki paylaşımından dolayı farklı problemler çıkıyo windozda ara sıra
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.
Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D
-----------------------------araclar- secenekler- sekmeler- -- cok sayıda sekme actığımda yavaslatacağı zaman beni uyar -- clikle yada clikleme bende cliksiz sende öyle yap :)
@harlemxxx
oralarda hiç clik yokmu hani ie7 kurduğumuzdada bişeyi clikleyene kadar seni hep o sayfaya atıyor ya onun gibi :|
-----------------------------Malesef yok.
