Mozilla Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harlemxxx
    harlemxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek
    Arkadaşlar ben mozilla firefoxu güncelleştirdiğimden beridir birden fazla sekme açıp kapattığımda diğer oturumda sekmeler yüklenmiyor.bunun yerine hep google.com ve mozillayı güncel tuttuğunuz için teşekkür ederiz sayfası gözüküyor napabilirim şimdi

    ETRAFTA ARTİST ÇOK AMA YÖNETMEN BİZİZ | Bana Ulaşmak İçin F13 e Basın
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    kaldırıp yeniden yüklemeyi denedinmi ?

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harlemxxx
    harlemxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------
    kaldırıp yeniden yüklemeyi denedinmi ?
    -----------------------------

    evet denedim ama olmuyor


    ETRAFTA ARTİST ÇOK AMA YÖNETMEN BİZİZ | Bana Ulaşmak İçin F13 e Basın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    gereksiz ve fazla eklenti varsa kaldır ve firefox ayarlarının tümünü varsayılan olarak ayarla. Tarayıcını kapat tekrar aç

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harlemxxx
    harlemxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek

    Blue_moon bunu yazdı:
    -----------------------------
    gereksiz ve fazla eklenti varsa kaldır ve firefox ayarlarının tümünü varsayılan olarak ayarla. Tarayıcını kapat tekrar aç
    -----------------------------

    ayarları sıfırladım

    3 tane eklenti vardı

    .net framework asistant

    image zoom

    imacros

     

    imacros u kaldırdım

    işe yaramıyor.

     


    ETRAFTA ARTİST ÇOK AMA YÖNETMEN BİZİZ | Bana Ulaşmak İçin F13 e Basın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.

    Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.

    Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D


    -----------------------------

    Opera kullanarak kurtulabilirsin :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.

    Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D


    -----------------------------

     araclar- secenekler- sekmeler- -- cok sayıda sekme actığımda yavaslatacağı zaman beni uyar -- clikle yada clikleme bende cliksiz  sende öyle yap :)

     

    @harlemxxx

    oralarda hiç clik yokmu hani ie7 kurduğumuzdada bişeyi clikleyene kadar seni hep o sayfaya atıyor ya onun gibi :|


    (:
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    2 oturumda ayrı ayrı güncelleştirmeye çalışsana bi

     

    yetki paylaşımından dolayı farklı problemler çıkıyo windozda ara sıra 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harlemxxx
    harlemxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müridler bende firefoxta bir sorun yaşamaktayım. Arada bir uyarı veriyor. Firefox'unuz çökmüştür diye. Yarım saat kendine gelmiyor. Bazen bütün gün çöktü uyarısı alıyorum. Hiç bir sayfaya giremiyorum.

    Bu sorunu nasıl aşabilirim :) Silip tekrar yükledim olmadı. Güncelleme yaptıgımdan emin değilim ama yapmış olmam gerekiyor :D


    -----------------------------

     araclar- secenekler- sekmeler- -- cok sayıda sekme actığımda yavaslatacağı zaman beni uyar -- clikle yada clikleme bende cliksiz  sende öyle yap :)

     

    @harlemxxx

    oralarda hiç clik yokmu hani ie7 kurduğumuzdada bişeyi clikleyene kadar seni hep o sayfaya atıyor ya onun gibi :|


    -----------------------------

     

    Malesef yok.


    ETRAFTA ARTİST ÇOK AMA YÖNETMEN BİZİZ | Bana Ulaşmak İçin F13 e Basın
Toplam Hit: 2371 Toplam Mesaj: 10