folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mp3 & Mp4 Player Tavsiyesi



Mp3 & Mp4 Player Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar amerikadaki kardeşim Mp3 & Mp4 Player aldırcam. Küçük, şarjı yok giden, Steelseries FLUX In-Ear Pro kulaklığı ile iyi verim alabileceğim bi Mp3 & Mp4 Player tavsiyesi istiyorum. Sesin çok çıkmasıda önemli.

     

    Kulaklığım : Steelseries FLUX In-Ear Pro

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ipod mipod aldirsana hocam kulaklıkların uyumlu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    1 hafta önce resimdeki ürünü  kargo dahil 50 liraya aldım . Fiyatına göre idare eder.

     

     

     

     

     

    Maldonado tarafından 10/Eyl/13 22:47 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Spyware__007 bunu yazdı

    ipod mipod aldirsana hocam kulaklıkların uyumlu

    Hocam Ipod asam 150 dolar vericem wifi yok mk

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    minton kullanmıstım hocam güzeldir sony-creative-philips alabilirsin indirimli bulabilirsen ipad =))

    koray tarafından 10/Eyl/13 23:02 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Maldonado bunu yazdı

    1 hafta önce resimdeki ürünü  kargo dahil 50 liraya aldım . Fiyatına göre idare eder.

     

     

     

     

     

    Hocam herseyi anladimda höperlör nedir :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    HoLyCat bunu yazdı
    Maldonado bunu yazdı

    1 hafta önce resimdeki ürünü  kargo dahil 50 liraya aldım . Fiyatına göre idare eder.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Hocam herseyi anladimda höperlör nedir :)

    aynen hocam düzelt onu "APÖRLÖR" olucak doğrusu

    edit : hacım cowon alsana ? d3 çok güzel görünüyo

    yolbulucu tarafından 10/Eyl/13 23:38 tarihinde düzenlenmiştir

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    bugun de apartmana güvenlik sistemleri kamera falan takmak için elemanlar geldi brosürlerinde wep tasarım yazıyordu aşmışlar :D 

    bence goldplay falan elinde patlamasın bi daha ucuz bir şey almamaya karar verdim elimde patlıyor sonra 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Eğer minnak, sağa sola takabileceğin bir şey arıyorsan Sandisk Sansa Clip+ veya Clip Zip.

    Eğer mp4 özellikli, büyük ekranlı istiyorsan Sandisk Sansa Fuze. (Fuze+ tavsiye etmem).

    Hepsine Rockbox kurabiliyorsun. Bu fiyata daha iyi ses kalitesi bulabilirsen bana da söyle alayım hemen.


    while (1<2)
Toplam Hit: 1233 Toplam Mesaj: 9