Mp3 Player'a Müzik Atamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Selam müritler 2005 yılında aldığım Creative bir mp3 playerım var şuana kadar bi sorun yaşamadım ancak dün içindeki dosyaları sildim başka şarkılar atmak için ama içine bi şarkı kopyalamaya çalıştığımda bilgsayar donuyor kopyalama barı ilerlemiyor sora playerı bilgisayardan çıkartıp tekrar takıyorum bi bakıyorum şarkıyı atmış :D ama her dosya için böyle yapmaya kalkarsam 1 haftada anca atarım heralde şarkıları.Önceden normal kopyalıyodum kopyalanıyodu şimdi ne gibi bir sorun olmuış olabilir ?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
    -----------------------------

    Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
    -----------------------------

    Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F


    -----------------------------
    kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
    -----------------------------

    Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F


    -----------------------------
    kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :)

    -----------------------------

    Comodo var hacı düzenli olarak taratıyom ama usb diskin içinde fooool.exe yi buldu ondan olabilir mi ?


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
    -----------------------------

    Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F


    -----------------------------
    kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :)

    -----------------------------

    Comodo var hacı düzenli olarak taratıyom ama usb diskin içinde fooool.exe yi buldu ondan olabilir mi ?


    -----------------------------
    comodo varsa virus var demektir.Olabilir tabi ki bence operasyon şart :)
Toplam Hit: 1112 Toplam Mesaj: 6