Mp3 Player'a Müzik Atamıyorum
-
Selam müritler 2005 yılında aldığım Creative bir mp3 playerım var şuana kadar bi sorun yaşamadım ancak dün içindeki dosyaları sildim başka şarkılar atmak için ama içine bi şarkı kopyalamaya çalıştığımda bilgsayar donuyor kopyalama barı ilerlemiyor sora playerı bilgisayardan çıkartıp tekrar takıyorum bi bakıyorum şarkıyı atmış :D ama her dosya için böyle yapmaya kalkarsam 1 haftada anca atarım heralde şarkıları.Önceden normal kopyalıyodum kopyalanıyodu şimdi ne gibi bir sorun olmuış olabilir ?
-
kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
-----------------------------Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
-----------------------------Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F
-----------------------------
kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :) -
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
-----------------------------Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F
-----------------------------
kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :)
-----------------------------Comodo var hacı düzenli olarak taratıyom ama usb diskin içinde fooool.exe yi buldu ondan olabilir mi ?
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
kanka şunu kur, sonra normal kopyalama işlemini yap her zamanki gibi bi http://sfxteam.free.fr/SuperCopier22beta.exe
-----------------------------Helal aga valla işe yaradı büyük bi adamsın :F
-----------------------------
kanka senin pcde virus var, bu sorunlar hep o yüzden, istersen operasyon düzenleyebiliriz pcne? inanır mısın canım nasıl sıkılıyor :)
-----------------------------Comodo var hacı düzenli olarak taratıyom ama usb diskin içinde fooool.exe yi buldu ondan olabilir mi ?
-----------------------------
comodo varsa virus var demektir.Olabilir tabi ki bence operasyon şart :)
