Mp4 Sorunum
-
bi mp4 player aldım
dahili bi kamerasıda var bu aletin
şiimdi kayıt ettiğim görüntüler mp4 formatında kayıt ediliyo ve player içinde oynatabiliyom
ama bu dosyaları pcye atınca açılmıyo
ama internetten indirdiğim mp4 filmler flean pcde açılıyo
onlarıda mp4playerıma atınca açılmıyo :D
eee dosyların formatları aynı sonuçta .mp4
sorun ve çözümü ne olabilir ?
-
codec (mi acaba)
-
hocam mp4 ten mp4 e fark ediomu ?
sonuçta hepsinin türü mp4 ama
pcde açılan playerda açılmıyo
playerda açılan pcde açılmıyo
-
pek anlamam ben ama psp içinde mp4 var ipod içinde mp4 var yanı encode edilişleri ayrı olabilir sende k-lite codec pack var mı yoksa onu kur büyük ihtimalle düzelir
-
k-lite coded pack yüklü hocam zaten
-
benim fotoğraf makinasında benzer bi olay var makina jpeg türünde foto çekiyo ve gösteriyo ama ben pcden makinaya foto atınca açmıyo
Toplam Hit: 1079 Toplam Mesaj: 6
