Mp4 Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    bi mp4 player aldım

    dahili bi kamerasıda var bu aletin

    şiimdi kayıt ettiğim görüntüler mp4 formatında kayıt ediliyo ve player içinde oynatabiliyom

    ama bu dosyaları pcye atınca açılmıyo

     

    ama internetten indirdiğim mp4 filmler flean pcde açılıyo

    onlarıda mp4playerıma atınca açılmıyo :D

     

    eee dosyların formatları aynı sonuçta .mp4

    sorun ve çözümü ne olabilir ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    codec (mi acaba)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    hocam mp4 ten mp4 e fark ediomu ?

    sonuçta hepsinin türü mp4 ama

    pcde açılan playerda açılmıyo

    playerda açılan pcde açılmıyo 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    pek anlamam ben ama psp içinde mp4 var ipod içinde mp4 var yanı encode edilişleri ayrı olabilir sende k-lite codec pack var mı yoksa onu kur büyük ihtimalle düzelir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    k-lite coded pack yüklü hocam zaten

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    benim fotoğraf makinasında benzer bi olay var makina jpeg türünde foto çekiyo ve gösteriyo ama ben pcden makinaya foto atınca açmıyo

Toplam Hit: 1079 Toplam Mesaj: 6