MS Access Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar Access veritabanı dosyasını Html olarak nasıl yayınlayabilirim ayrıntılı olarak anlanabilecek arkadşlar varmı.

     

    Yani veri tabanını asp yada html sayfası hazırlamadan kodlarla uğraşmadan direk olarak yayınlayabilirmiyim.

     

    Kayıt girişi,kayıt silme ,kayıt düzenleme gibi işler yapıcam.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    bende bir soru sormak istiyorum. Win7 de access 2003 çalıştırabiliyormuyuz. Ben denedim başaramadım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    By-alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar Access veritabanı dosyasını Html olarak nasıl yayınlayabilirim ayrıntılı olarak anlanabilecek arkadşlar varmı.

     

    Yani veri tabanını asp yada html sayfası hazırlamadan kodlarla uğraşmadan direk olarak yayınlayabilirmiyim.

     

    Kayıt girişi,kayıt silme ,kayıt düzenleme gibi işler yapıcam.


    -----------------------------

    hocam access'teki rapor kısmında istediğini yapan bişeyler vardı sanırsam orayı bi kurcala.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    çok şey istemiyorum ya access 2003 ü win7de kullanmak istiyorum :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    access içerisinden form oluşturabilirsin. bu sayede veritabanına arayüz kazandırmış oluyorsun.

    @lucifer hayır çalışıyor. sağ tıklayıp > özellikler >uyumluluk  windows xp service pack 2 yi seçersen sorunun düzelebilir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    sanırım ayrı konu acmamakla hata yaptm :)
Toplam Hit: 1134 Toplam Mesaj: 6