MS Access Hakkında ?
-
Arkadaşlar Access veritabanı dosyasını Html olarak nasıl yayınlayabilirim ayrıntılı olarak anlanabilecek arkadşlar varmı.
Yani veri tabanını asp yada html sayfası hazırlamadan kodlarla uğraşmadan direk olarak yayınlayabilirmiyim.
Kayıt girişi,kayıt silme ,kayıt düzenleme gibi işler yapıcam.
-
bende bir soru sormak istiyorum. Win7 de access 2003 çalıştırabiliyormuyuz. Ben denedim başaramadım.
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar Access veritabanı dosyasını Html olarak nasıl yayınlayabilirim ayrıntılı olarak anlanabilecek arkadşlar varmı.
Yani veri tabanını asp yada html sayfası hazırlamadan kodlarla uğraşmadan direk olarak yayınlayabilirmiyim.
Kayıt girişi,kayıt silme ,kayıt düzenleme gibi işler yapıcam.
-----------------------------hocam access'teki rapor kısmında istediğini yapan bişeyler vardı sanırsam orayı bi kurcala.
-
çok şey istemiyorum ya access 2003 ü win7de kullanmak istiyorum :(
-
access içerisinden form oluşturabilirsin. bu sayede veritabanına arayüz kazandırmış oluyorsun.
@lucifer hayır çalışıyor. sağ tıklayıp > özellikler >uyumluluk windows xp service pack 2 yi seçersen sorunun düzelebilir.
-
sanırım ayrı konu acmamakla hata yaptm :)
