Ms-Dos Ta For Komutu İlgili Soru
-
bu for komutu ile kulandımız .bat ın çalıştıgı klasörde istedimiz dosyaların copy len mesini sağlayan bi komut wardı
for %%a in (m.exe) copy "c:\temp\" %%a
bunun gibi bişeyi notepad dan bat uzantısı ile kayıt etimizde çalışırıldığı klasörde m.exe varsa onu c:\temp e copy liyo ama bu benim yazdım yanlış doğrusu ne acaba ? -
hocam eğer cümleciği arıyosan o for değil if existtir..
if exist m.exe (copy m.exe c:\temp\)
gibi
Toplam Hit: 1759 Toplam Mesaj: 2
