folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder MS Exchange 2003 Sorunu ???



MS Exchange 2003 Sorunu ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar yaklaşık 8 saattir uğraşıyorum hala bi sonuca ulaşmış değilim.Bir kere kurdum bi format attım sisteme, tekrar exchange yi kuramadım.

    Exchange server 2003 Kurmaya çalışıyorum İşletim isistemim Server 2003,kurulumda forestprep ve domainprep parametrelerinde sorunsu kuruluyor ama enson setup.exe kurulumnda aşağpadki hatayı alıyorum.Active directory 2008 farklı bir sunucuda kurulu yani bu sunucu GC( Global Catalog) ve 2003 server ise 2008 ile active directoryleri bağlantlı çalışıyor.

     

    sistemi domaine üye yaptım gerekli servisleri kurdum herşley tamam administratora bütün yetkileri verdim ve hala aynı.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    DC baska makineye exchange baska makineye mi kuruyorsun


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    Exchange kurmaya çalıştığın kullanıcıyı ve makinayı "First Admin. Group" dişinda bir Grup'a al.

    Eğer başka gruptaysa First admin grubuna al.

    Ayrıca dc ile exc. serveri neden farklı makinalara kurmaya calişiyorsun ki ?

    Exch. DC ile kombine çalişir.


    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    DC baska makineye exchange baska makineye mi kuruyorsun


    -----------------------------

    Evet mecburen böyle yapmak zorundayım.

    Eşimde exchange 2003 var bu 2008 server la uyumsuz olduğu için mecburen 2003 makinaya kurmak zorundayım.ayrıca exchsnge 2010 kur diyeceksiniz buseferde elimdeki işlemci 32 bir exc 2010 u kurmam içinse win server r2 veya 64 bir urmam gerek.Maddiyat sorunu


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
Toplam Hit: 830 Toplam Mesaj: 4