MS Exchange 2003 Sorunu ???
-
Arkadaşlar yaklaşık 8 saattir uğraşıyorum hala bi sonuca ulaşmış değilim.Bir kere kurdum bi format attım sisteme, tekrar exchange yi kuramadım.
Exchange server 2003 Kurmaya çalışıyorum İşletim isistemim Server 2003,kurulumda forestprep ve domainprep parametrelerinde sorunsu kuruluyor ama enson setup.exe kurulumnda aşağpadki hatayı alıyorum.Active directory 2008 farklı bir sunucuda kurulu yani bu sunucu GC( Global Catalog) ve 2003 server ise 2008 ile active directoryleri bağlantlı çalışıyor.
sistemi domaine üye yaptım gerekli servisleri kurdum herşley tamam administratora bütün yetkileri verdim ve hala aynı.

-
DC baska makineye exchange baska makineye mi kuruyorsun
-
Exchange kurmaya çalıştığın kullanıcıyı ve makinayı "First Admin. Group" dişinda bir Grup'a al.
Eğer başka gruptaysa First admin grubuna al.
Ayrıca dc ile exc. serveri neden farklı makinalara kurmaya calişiyorsun ki ?
Exch. DC ile kombine çalişir.
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------DC baska makineye exchange baska makineye mi kuruyorsun
-----------------------------Evet mecburen böyle yapmak zorundayım.
Eşimde exchange 2003 var bu 2008 server la uyumsuz olduğu için mecburen 2003 makinaya kurmak zorundayım.ayrıca exchsnge 2010 kur diyeceksiniz buseferde elimdeki işlemci 32 bir exc 2010 u kurmam içinse win server r2 veya 64 bir urmam gerek.Maddiyat sorunu
