folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder MS Office XP 2003 Te Şöyle Bi Sorun Var! HELP



MS Office XP 2003 Te Şöyle Bi Sorun Var! HELP

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek


    http://img252.imageshack.us/img252/8599/error6wa.jpg

    Beyler Resimde Görülen Hatayı Veriyor Bi Türlü Anlamdım!

    (yükleme günlük dosyasını açma hatası. belirtilen günlük dosyası konumunun var ve yazılabilir olduğundan emin olun)

    ???
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Mesela daha önce yazmış olduğun bir word dosyasını açıyorsun ve bu hatayı veriyor.Hatanın iki kaynağı olabilir.
    1- word dosyası açılırken hemen bir imagesi kopyalanır ve onun üzerinden işlem yapılır sonra kapatılırken orjinale kaydolunur.Eğer o orjinal dosyada bir sorun varsa bu hata verilmiş olabilir.Yani orjinal dosya yok piyasada yada ismi değiştirilmiş

    2- Her dosyanın özellikleri vardır.Yalnız okuma,okuma & yazma gibi.Eğer dosya sadece okumaya ayarlanmışsa o dosya üzerine yazılamaz.Bunu kaldırman gerek.Dosyaya sağ tıkla özelliklere gir ve orda salt okunur seçeneği aktif ise iptal et ve arşiv seçeneğini işaretle

    Problemin çözümü yukarıdaki iki seçenekten biri olabilir.Yine de dene.İnşallah çözersin

    Kolay gelsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    aynı sorun bende de var bişi olmazz

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    arkadaslar bende office xp yuklu.simdi hangi dosyayi tiklasam setup calisiyo cd istiyo.e bende cd yok.yalniz soyle bi olay var internetten indiririm ancak hollandaca olmasi lazim varmi anlayan murid

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
Toplam Hit: 1443 Toplam Mesaj: 4