Mscrit.Dll

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibadeath
    ibadeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2008
    Erkek
    system32 icine yapismis nod32 defalarca siliyo siliyo siliyo tekrar geliyo yine siliyo dongusel bir sekilde. napsak yarin bakicam pc'nin yaninda deilim su an. dosyayi system32 den bulabilirsem silicem buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak goruyor silemiyordur. bulamazsam format mi atmak lazim illaki.?

    a fix for grace
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Avast 4.8 Pro Kur Acılısta tarama yaptır. Büyük bir ihtimal silecektir.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    Sistem xp mi? bende xp pro war ama öyle bir dosya yok şu an..

    Peki silmeye çalışırken herhangi bir hata veriyor mu? dosya kullanımda car curt?

    Güvenli modda deneyebilirsin birde, eğer nod virüs şeklinde uyarı veriyorsa nodun ayarlarını düzelt bulunca sil komutunu ver dosyayı tarat silince pc kapa aç düzelecektir.


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    ne gibi bi sorun veriyor


    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibadeath
    ibadeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2008
    Erkek
    pc yanimda deil yonlendirdim ama bisey yapamadilar yarin bakicam. dosyayi bulamiyolar sistem32 de evet xp kurulu. nod32 silemiyor dosyayi orjinal lisansli prog. bir virus buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak algiliyor karantinaya gonderilmis sonraki yeniden baslatmada silinecek diyo ama tekrar geliyomus.

    a fix for grace
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    ibadeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    pc yanimda deil yonlendirdim ama bisey yapamadilar yarin bakicam. dosyayi bulamiyolar sistem32 de evet xp kurulu. nod32 silemiyor dosyayi orjinal lisansli prog. bir virus buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak algiliyor karantinaya gonderilmis sonraki yeniden baslatmada silinecek diyo ama tekrar geliyomus.
    -----------------------------
    Belki program kullnılıyor olabilir, görev yöneticisinden bak orda da warsan en kolay yolu şu;

    bir tarafta system32 penceresini aç yanda da görev yöneticisini..system32den dosya seçili durumda olsun.

    sonra görev yöneticisinden uygulamayı sonlandır komutunu verip peşinden diğer pencereden dosyayı sil..msconfigede bak

    orda da olabilir.Güvenli modu unutmamalısın :) Nod ayarlarınada bakmalısın virüsü buldugu zaman ne yapsın bölümü var silsinmi,karantinamı,engellesinmi die, mutlaka her zaman sil komutunu vermelisin.


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
Toplam Hit: 991 Toplam Mesaj: 6