Mscrit.Dll
-
system32 icine yapismis nod32 defalarca siliyo siliyo siliyo tekrar geliyo yine siliyo dongusel bir sekilde. napsak yarin bakicam pc'nin yaninda deilim su an. dosyayi system32 den bulabilirsem silicem buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak goruyor silemiyordur. bulamazsam format mi atmak lazim illaki.?
-
Avast 4.8 Pro Kur Acılısta tarama yaptır. Büyük bir ihtimal silecektir.
-
Sistem xp mi? bende xp pro war ama öyle bir dosya yok şu an..
Peki silmeye çalışırken herhangi bir hata veriyor mu? dosya kullanımda car curt?
Güvenli modda deneyebilirsin birde, eğer nod virüs şeklinde uyarı veriyorsa nodun ayarlarını düzelt bulunca sil komutunu ver dosyayı tarat silince pc kapa aç düzelecektir.
-
ne gibi bi sorun veriyor
-
pc yanimda deil yonlendirdim ama bisey yapamadilar yarin bakicam. dosyayi bulamiyolar sistem32 de evet xp kurulu. nod32 silemiyor dosyayi orjinal lisansli prog. bir virus buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak algiliyor karantinaya gonderilmis sonraki yeniden baslatmada silinecek diyo ama tekrar geliyomus.
-
ibadeath bunu yazdı:
-----------------------------
pc yanimda deil yonlendirdim ama bisey yapamadilar yarin bakicam. dosyayi bulamiyolar sistem32 de evet xp kurulu. nod32 silemiyor dosyayi orjinal lisansli prog. bir virus buyuk ihtimal sistem dosyasi olarak algiliyor karantinaya gonderilmis sonraki yeniden baslatmada silinecek diyo ama tekrar geliyomus.
-----------------------------
Belki program kullnılıyor olabilir, görev yöneticisinden bak orda da warsan en kolay yolu şu;bir tarafta system32 penceresini aç yanda da görev yöneticisini..system32den dosya seçili durumda olsun.
sonra görev yöneticisinden uygulamayı sonlandır komutunu verip peşinden diğer pencereden dosyayı sil..msconfigede bak
orda da olabilir.Güvenli modu unutmamalısın :) Nod ayarlarınada bakmalısın virüsü buldugu zaman ne yapsın bölümü var silsinmi,karantinamı,engellesinmi die, mutlaka her zaman sil komutunu vermelisin.
