folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Msdos (Cmd ) Üzerinden Exe Dosyalarını Birleşrtirmek İstiyom?



Msdos (Cmd ) Üzerinden Exe Dosyalarını Birleşrtirmek İstiyom?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    n ormalde copy /b 1.exe+2.exe 3.exe dedimizde 3 .exe adındaki soyayı calıstırdımızda 1.exe çalışıyo işe yaramıyo

    benim istediğim msndos üzerinde(cmd) üzerinde komut vereek exe dosyalarını birleştirme isityom ikisininde açlımasını istiyom bilen varmı ((()))))))


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    msndos :) hahaha

    benim eski bi dos kitabımda var ama kitap evde yanımda değil eve gidince bakar sana getiririm.ama biz bu komutla text dosyalarını falan birleştiriyoduk birilerinin

    video birleştirdiğini gördüm ama ben video birleştirince calısmadı nedense ... 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkBlade
    TurkBlade's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Yolbulucu Sunada bak yada bli yorsan yaz Ms dos uzerinde bende su gorev cubugunda calisan programlari görüp sonlandiri yorosunya hani bende bunu ms dos uzerinde yapmak isti yorum komutu bilen varsa yazsin SAygilar

    Allah Sizi Korusun .
Toplam Hit: 2012 Toplam Mesaj: 3