

Msdos (Cmd ) Üzerinden Exe Dosyalarını Birleşrtirmek İstiyom?
-
n ormalde copy /b 1.exe+2.exe 3.exe dedimizde 3 .exe adındaki soyayı calıstırdımızda 1.exe çalışıyo işe yaramıyo
benim istediğim msndos üzerinde(cmd) üzerinde komut vereek exe dosyalarını birleştirme isityom ikisininde açlımasını istiyom bilen varmı ((()))))))
-
msndos :) hahaha
benim eski bi dos kitabımda var ama kitap evde yanımda değil eve gidince bakar sana getiririm.ama biz bu komutla text dosyalarını falan birleştiriyoduk birilerinin
video birleştirdiğini gördüm ama ben video birleştirince calısmadı nedense ...
-
Yolbulucu Sunada bak yada bli yorsan yaz Ms dos uzerinde bende su gorev cubugunda calisan programlari görüp sonlandiri yorosunya hani bende bunu ms dos uzerinde yapmak isti yorum komutu bilen varsa yazsin SAygilar
Toplam Hit: 2012 Toplam Mesaj: 3