folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder MSI GE60 Turbo Kullanımı



MSI GE60 Turbo Kullanımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    GE60 kullanıcısıyım tek bir sorum var. Şu turbo tuşumudur nedir nasıl açılıyor ve neyin nesidir ? Turbo dediğini fan değildir umarım ? S-bar, SCM yüklü.

    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    turbo harici ekran kartı devreye girdiğinde otomatik yanıyor diye biliyorum ben.


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.


    Şafak 1152!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.

    Yok o farklı. Fan için ekstra tuş var ona basınca fan çalışıyo da nette gördüğüm kadarıyla birde turbo tuşu varmış P1 falan diyorlarda P1 basınca programı açmak için kısayol tuşu oluyor


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Absolut bunu yazdı

    donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan

    Baktım Cüneyt ya bulamadım bi türlü herkes bir şeyler sallıyor


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herlocksholmes
    herlocksholmes's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2014
    Erkek
    tR0jaN bunu yazdı
    CaniSokucu bunu yazdı

    Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.

    Yok o farklı. Fan için ekstra tuş var ona basınca fan çalışıyo da nette gördüğüm kadarıyla birde turbo tuşu varmış P1 falan diyorlarda P1 basınca programı açmak için kısayol tuşu oluyor

    p1 tuşuna bir program atıyorsun, tek tuşla açmak istediğin program onu açıyor. başka numarası yok o tuşun diye biliyorum.


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    The MSI GE60 Turbo button has only one function: to open a favorite program chosen by you. You will need to have SCM or S-Bar installed to be able to use this.

    The MSI GE60 Turbo button light has a different function. If it illuminates, it will indicate that the GTX660M, this is the powerful discrete graphics card, has taken over for an application or game.

    Böyle net bir ifade yazılmış. Dediğim gibi ışık yanıyorsa harici ekran kartını kullanıyor demektir. Buton sadece program açmaya yarayan bir tetikleyiciden ibaretmiş.


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    tR0jaN bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı

    donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan

    Baktım Cüneyt ya bulamadım bi türlü herkes bir şeyler sallıyor

    burdaki cpvlar tatmin etmediyse ac bi konu direk sor o serinin manyagi cok illa cikar birileri bende alicaktim o seriden ama monster siparisi vermeye karar verdim :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    pesimistzombie aynen bende gördüm onu okumuştum da nette millet değişik şeyler yazınca merak ettim.

    Cüneyt açtım konuyu orada bekliyorum kimseden ses yok :D


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
Toplam Hit: 1457 Toplam Mesaj: 10