MSI GE60 Turbo Kullanımı
-
GE60 kullanıcısıyım tek bir sorum var. Şu turbo tuşumudur nedir nasıl açılıyor ve neyin nesidir ? Turbo dediğini fan değildir umarım ? S-bar, SCM yüklü.
-
turbo harici ekran kartı devreye girdiğinde otomatik yanıyor diye biliyorum ben.
-
Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.
-
CaniSokucu bunu yazdı
Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.
Yok o farklı. Fan için ekstra tuş var ona basınca fan çalışıyo da nette gördüğüm kadarıyla birde turbo tuşu varmış P1 falan diyorlarda P1 basınca programı açmak için kısayol tuşu oluyor
-
donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan
-
Absolut bunu yazdı
donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan
Baktım Cüneyt ya bulamadım bi türlü herkes bir şeyler sallıyor
-
tR0jaN bunu yazdıCaniSokucu bunu yazdı
Turbo fan özelliğinden bahsediyorsun sanırım? Bir tuşa basıyorsun fanlar deli gibi çalışıyor, kısacası bu.
Yok o farklı. Fan için ekstra tuş var ona basınca fan çalışıyo da nette gördüğüm kadarıyla birde turbo tuşu varmış P1 falan diyorlarda P1 basınca programı açmak için kısayol tuşu oluyor
p1 tuşuna bir program atıyorsun, tek tuşla açmak istediğin program onu açıyor. başka numarası yok o tuşun diye biliyorum.
-
The MSI GE60 Turbo button has only one function: to open a favorite program chosen by you. You will need to have SCM or S-Bar installed to be able to use this.
The MSI GE60 Turbo button light has a different function. If it illuminates, it will indicate that the GTX660M, this is the powerful discrete graphics card, has taken over for an application or game.Böyle net bir ifade yazılmış. Dediğim gibi ışık yanıyorsa harici ekran kartını kullanıyor demektir. Buton sadece program açmaya yarayan bir tetikleyiciden ibaretmiş.
-
tR0jaN bunu yazdıAbsolut bunu yazdı
donanim haberde o serinin klubu falan var baya kullanani mevcut orayada bakarsan daha detayli ve kesin cvp alirsin ordan
Baktım Cüneyt ya bulamadım bi türlü herkes bir şeyler sallıyor
burdaki cpvlar tatmin etmediyse ac bi konu direk sor o serinin manyagi cok illa cikar birileri bende alicaktim o seriden ama monster siparisi vermeye karar verdim :D
-
pesimistzombie aynen bende gördüm onu okumuştum da nette millet değişik şeyler yazınca merak ettim.
Cüneyt açtım konuyu orada bekliyorum kimseden ses yok :D
