Msn 7.5 Çalismiyo Delirecem...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyler isletim sistemim Xp Sp 2 yalniz msn 7.5 yukluyorum " Sorun Gider " die hata veriyo. V 7.0 9x icin olani yukluyorum calisiyo. Sizce sorun nerde. 7.5 i nasil calistirabilirim ?

    Bi Bilgisi Olan Varmi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    10 dakka bekle tekrar girmeye çalış.Bana da hep oluoy düzeliyor
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blacksun
    blacksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2006
    Erkek
    sen neden 7.5 kullanıyonki live messenger kullan

    şiddete meyalim vallahi dertten..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    baba aynısı bendede oluyodu... bağlantı bazen çok düşük yada belli bi seviyenin altında olduğu zaman hep oluyo... sorun gideri seç sonra onar de geçiyo bazende ıp değimeden girmiyo benim 7.5 plus yükledim geçti o sorun çok nadir oluyo
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    bazen sistemleri göçüyo :) kimsede acılmıyo

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Download: http://www.tune-up.com/download/getfile.php?file=tu2006trial





    Crack :http://rapidshare.de/files/10682081/Tuneup2006ck.zip.html

    İçeriğinde Tema da Bulunmaktadır.. Sorunlarınızı çözeceğine

    inanıyorum.. Kolay gelsin..



    MatraX..





    Al bunu indirip kullanmayi dene. Olmadi git VB runtime component indir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    abicim ugrasma eger windows xp we orsansa bendede oluyor :D 7,5 calismass dll hatasi sen bi onceki surume gerı don ben oole yaptın

    Nerede o eski günler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeş ben antaluyada int. cafem var benim de sürekli başıma geliyor.bilgisayarın saat tarih ayarına bak.ever BIOS'u sıfırladıysan saat tarih 2001 li yıllara döndüyse de çalışmaz. ha bazen internet hızının düşüklüğün den de oluyor.KOLAY GELSİN
Toplam Hit: 1368 Toplam Mesaj: 8