Msn 7.5 Çalismiyo Delirecem...
-
Beyler isletim sistemim Xp Sp 2 yalniz msn 7.5 yukluyorum " Sorun Gider " die hata veriyo. V 7.0 9x icin olani yukluyorum calisiyo. Sizce sorun nerde. 7.5 i nasil calistirabilirim ?
Bi Bilgisi Olan Varmi ?
-
10 dakka bekle tekrar girmeye çalış.Bana da hep oluoy düzeliyor
-
sen neden 7.5 kullanıyonki live messenger kullan
-
baba aynısı bendede oluyodu... bağlantı bazen çok düşük yada belli bi seviyenin altında olduğu zaman hep oluyo... sorun gideri seç sonra onar de geçiyo bazende ıp değimeden girmiyo benim 7.5 plus yükledim geçti o sorun çok nadir oluyo
-
bazen sistemleri göçüyo :) kimsede acılmıyo
-
Download: http://www.tune-up.com/download/getfile.php?file=tu2006trial
Crack :http://rapidshare.de/files/10682081/Tuneup2006ck.zip.html
İçeriğinde Tema da Bulunmaktadır.. Sorunlarınızı çözeceğine
inanıyorum.. Kolay gelsin..
MatraX..
Al bunu indirip kullanmayi dene. Olmadi git VB runtime component indir. -
abicim ugrasma eger windows xp we orsansa bendede oluyor :D 7,5 calismass dll hatasi sen bi onceki surume gerı don ben oole yaptın
-
kardeş ben antaluyada int. cafem var benim de sürekli başıma geliyor.bilgisayarın saat tarih ayarına bak.ever BIOS'u sıfırladıysan saat tarih 2001 li yıllara döndüyse de çalışmaz. ha bazen internet hızının düşüklüğün den de oluyor.KOLAY GELSİN
Toplam Hit: 1368 Toplam Mesaj: 8
