Msn 8.1 & 8.5 Download // İSTEK
-
msn 8.1 yada 8.5 karşıdan yükleme olmadan setup halinde yada kurulmuş halde upload edebilirmisiniz.Şimdiden sağolun..
-
Messenger Portable kullan kurtul bu dertlerden ;)
-
tbt de böyle 1 konu..
ilginc :)
-
Hoca,
Bende 8.1 kurulu oturum açmama izin vermiyor,
Bende 9.0 ı indiriyorum.
Beklersen 1 saate kadar 8.1 i rapid v.s. atarım
-
hocam o kadar saf değiliz sabahtan beri uğraşıyorum hep yeni sürüm istiyor
-
hacı googleye sor söyler
-
8.1 + çoklu yama..
Toplam Hit: 2474 Toplam Mesaj: 7
