Msn 9.0 Gibi Göstermek ?
-
böyle konu vardı bulamadım bir türlü kodlardan 8.5 i silip 9.0 yapıyorduk :)
dün 8.5 e döndüm ama güncelleme istediğindenmidir nedir pc durmadan işlem yapıyo msn açıkken o konuyu bilen duyan varssa verebilirmi linki
-
peki msn plus olayını nasıl çözüyoruz
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------İhtiyacımız olan tek şey ResourceHacker programi
aşağıdaki linkten indirebilirsiniz, resmi download.com linkidir virüs muhabbeti olmasin.
http://download.cnet.com/Resource-Hacker/3000-2352_4-10178587.html
Sonracıma msnyi tamamen kapatın (system traydan da kapatın) ve Resource Hacker programini açin.
File menüsünden Openi seçin ve msn messenger kısayolunu yada exesini açın.
Aşağıdaki gibi bi görüntü elde edeceksiniz.
Sol tarafta Version Info yu seçin.Klasörün içindeki sayıya tıklayın.Sağ tarafta bişiler göreceksinz.
Burdan FileVersion u resimdeki gibi 9 üstü birşey yapın.Product versionuda aynen 9 üstü birşey yapın Compile script diyip dosyayı kaydedin.alitni
-----------------------------tabi bunu yaparken ne olur ne olmaz diye dosyanın yedeğini almayı unutmayın :D
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------peki msn plus olayını nasıl çözüyoruz
-----------------------------
-
Güzel yöntemmiş :D
