MSN Açılmıyor
-
Selam sanal dünyanın sanal müritleri.
Msn mi açmak istediğimde msn adresiniz kullanılmadığında açılmıyor lütfen daha
sonra tekrar deneyiniz diyor. Msn messenger açmakta bir kaç başarısız girişimde
bulundu güvenlik duvarı engelleye bilir diyor. güvenlik duvarını gözden geçirin
diyor. güvenlik duvarını kapatıyorum (windows xp sp2 kurulu p4 1,6 512 mb
ddrem var) başka bilgisayardan açıyorum açılıyo kullanıcı adını ve şifresini
giriyorum oturumu aç diyorum direk hemen bu mesaj çıkıyor. yardımlarınızı
esirgemeseniz çok sevinirim
Yardım edenede etmeyenede aman bana ne diyene de teşekürü bir borç bilirim -
Büyük ihtimalle bilgisayarının tarihi değişmişdir bi bak bakalım..
-
yok tarih değişmemiş bilgisayarı 1 hafta önce baştan kurdum msn yide bugün kurum çalışmıyor.
-
kardeşim arasıra hata veriyo dün benim msn açılmadı bugün açıldı kalkıp forumda msn açılmıyo diye konu açmadım microsoft.com/turkey e gir makale yaz destek uzmanlarından yardım iste....
-
bir kaç sebebi olabilir,
mesela proxy kullanıyorsan o da sebep olabilir
veya bağlantıda sorun vardır...
virus ihtimali de olabilir
arkadaşın dediği gibi,tarih geri ise o da olabilir -
suçmu yaptık şimdi alper kardeş
-
ağ bağlantını onarmayı dene..sonra windows güvenlik duvarını kullanma yaw tarihi eser o a.q dur ben sana kaspersky anti-hacker veriyim onu kullan hiç sorun yaşamazsın
işte trial version:
http://downloads2.kaspersky-labs.com/trial/registered/05GIXENYD3L7RC10INRD/kasp1.8.180trial_anti-hackerde.exe
bununla da full yaparsın:
http://www.hemenpaylas.com/download/778733/kasper-patch.zip.html
hadi kolay gelsin... -
x-files kardeşim bak sen açtın yarın birinin daha açılmayacak oda açacak biz az öz konu arıyoz alınma ama gereksiz
-
ama bir sorun var nihayetinde farkındaysan sornunun varsa yada paylaşmak istediğin birşeyler varsa formlarda paylaşırısın ki bienimde bir problem var alınma meselesi değil. eğer bir sorun olmasaydı da bak arkadaşlar cevap yazmış ne güzel. yani farklı davranmak senin doğanda mı var.
-
ya tamam arkadşalar bir soru sormuş olabilir,bende de açılmasaydı ben de sorardım,benim aklıma da gelmez microsfttaki makaleler :)) Sallayın yaaaa,önemli olan arkadaşımızın sorununun çözme ulaşması
Toplam Hit: 1643 Toplam Mesaj: 10
