Msn Bot Programı
-
Forumda vardı arkadaşlar aradım bulamadım... Afınıza sığınarak bu programın linkini vermenizi rica ediyorum...
-
Olm searç butonu var lan :D
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=msn%20bot&folderid=32659 bumu ? -
yoq tamm buldum :D
Toplam Hit: 640 Toplam Mesaj: 3
