Msn De Hareketli Görünme
-
arkadaşlar bir sorum olcaktı benim msn listemde en az 15 kişi hareketli bunu nasıl yapıyorlar bilgilendirirseniz sevinirim.
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bir sorum olcaktı benim msn listemde en az 15 kişi hareketli bunu nasıl yapıyorlar bilgilendirirseniz sevinirim.
-----------------------------durmadan resimmi değişiyor avatarlarında eğer öyleyse programı var...
-
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bir sorum olcaktı benim msn listemde en az 15 kişi hareketli bunu nasıl yapıyorlar bilgilendirirseniz sevinirim.
-----------------------------durmadan resimmi değişiyor avatarlarında eğer öyleyse programı var...
-----------------------------
abi alaksı yok onu www.mobilemsn.com dan yapılıodu GALİBA olmuosada öle bi siteydi işte :S
Toplam Hit: 994 Toplam Mesaj: 4
